
Studiu: serviciile din hipermarketuri lasă de dorit. De ce sunt nemulțumiți clienții
În fiecare an, în pragul sărbătorilor, hipermarketurile din toată țara se întrec în oferte (…)
În fiecare an, în pragul sărbătorilor, hipermarketurile din toată țara se întrec în oferte (…)
Clienții din România sunt tratați necorespunzător. Indiferent că vorbim de serviile bancare,ospitaliere, (…)
Ești obișnuit să bei cafea (și) la birou? Dacă nu, iată câteva argumente care ar trebui să te ajute să te (…)
Nivelul de pregătire a viitorilor angajați, forța de muncă extrem de competitivă – din punctul de vedere al (…)
Din punct de vedere juridic, pentru a exercita profesia de doctor pe cont propriu trebuie să fii responsabil, să (…)
Numărul total de întreprinderi a crescut cu 1% anul trecut comparativ cu 2014, la 488.210, iar numărul de (…)
Afacerile din sectorul serviciilor prestate în principal către companii au crescut în luna iunie (…)
Ca să acorzi pe termen lung servicii excelente trebuie să ai o cultură a serviciilor, le-a transmis Ron Kaufman, (…)
Numărul de angajaţi din serviciile pentru afaceri va creşte cu peste 60% până în 2017, arată un studiu (…)