
Managementul situațiilor de criză din companie: Ce să faci, ce să eviți și cum să comunici
Situațiile de criză pot apărea oricând, indiferent de mărimea sau industria companiei. Fie că este vorba despre o (…)
Situațiile de criză pot apărea oricând, indiferent de mărimea sau industria companiei. Fie că este vorba despre o (…)
Lansăm Canalul WhatsApp al Revistei CARIERE, pentru a fi mai aproape de voi. Știm că timpul și informația corectă (…)
Să ajungi la doi candidați finali excepționali într-un proces de recrutare este un vis devenit realitate pentru (…)
Într-o lume în care bugetele masive de marketing ale marilor companii pot părea de neatins, antreprenorii și (…)
Gradul de adopție a inteligenței artificiale generative (Gen AI) a ajuns într-o fază cheie, șapte din zece (…)
.lumen anunță finalizarea cu succes a unei runde de investiții în valoare totală de 5 milioane de euro. Aceasta a (…)
Eșecul este o parte inevitabilă a oricărui drum antreprenorial. Mulți oameni de afaceri se confruntă cu obstacole, (…)
Spre cam orice domeniu de business privim, concurența este acerbă, iar găsirea unei nișe profitabile poate părea o (…)
Alexandru Chiriță, Directorul General al companiei Electrica, este unul dintre liderii invitați să răspundă în (…)