Viitorul afacerilor. Conexiunea dintre oameni, planetă și profit
Provocările climatice și sociale devin din ce în ce mai presante. În acest context, conceptul de „People – Planet – (…)
Provocările climatice și sociale devin din ce în ce mai presante. În acest context, conceptul de „People – Planet – (…)
Nu trebuie să fii din Moldova, să fi jucat bătute sau hore la nunți sau să fii artist popular ca să fi auzit măcar (…)
Succesul unei companii nu se mai măsoară doar prin cifrele din bilanț, ci prin investițiile în oamenii săi și în (…)
Puține companii susțin dezvoltarea profesională așa cum o face Bosch, care a implementat inclusiv în România o (…)
În ultimele decenii, au apărut numeroși termeni ce reflectă o incapacitate tot mai pronunțată de a înțelege și de a (…)
Interacționez cu sute de oameni în fiecare an, în sala de curs, sau în discuții unu la unu. Desigur, ei lucrează și (…)
Construirea unui brand de angajator puternic este esențială pentru atragerea și reținerea talentelor într-o piață (…)
Sfaturi practice pentru implementare de metode incluzive cu impact real asupra echipelor echilibrate din punct (…)
În contextul competitivității globale și al transformărilor digitale, reținerea talentelor a devenit o prioritate (…)