Cum construiești un brand de angajator puternic
Adrem, companie cu peste 30 de ani de experiență pe piața românească, a reușit să se impună într-o industrie (…)
Adrem, companie cu peste 30 de ani de experiență pe piața românească, a reușit să se impună într-o industrie (…)
Încă de mică, atunci când era întrebată ce vrea să devină când va fi mare, răspundea fără ezitare: (…)
Pe o piață a materialelor de construcții marcată de incertitudini și fluctuații economice, Cemacon se dovedește a (…)
Certitudinea pare uneori să fie o iluzie, iar riscurile sunt mai mari ca niciodată, însă provocarea adevărată apare (…)
În timpul verii, când tentațiile de vacanță și relaxare sunt mai mari, menținerea moralului și inspirației în (…)
Dincolo de profit, există un adevăr profund: starea de bine a angajaților este fundamentul succesului durabil. (…)
Up România a obținut, pentru al treilea an consecutiv, prestigioasa certificare internațională „Great Place To (…)
Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în data de 25 Septembrie 2024 evenimentul NEXT LEVEL (…)
13 piețe în 13 țări diferite, fiecare cu istorie proprie, parcurs regional specific și reglementări distincte, dar (…)