
Românii nu mai vor să cumpere produsele companiilor neprietenoase cu mediul
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Peste jumătate dintre consumatori ar plăti un preț mai mare pentru un produs, dacă ar ști că acesta poate fi (…)
Dezvoltarea Durabilă a devenit o temă tot mai importantă, pentru fiecare dintre noi, de la consumatori, la (…)
A fost primul producător de automobile care a numit un ofiţer de mediu la nivel de top management încă din 1973; (…)
Mersul pe jos și evitarea risipei de mâncare se numără printre acțiunile sustenabile cel mai des întâlnite în (…)
Angajatorii sunt gata să deschidă larg ușile companiilor și să-și aducă oamenii înapoi în birouri. Angajații, însă, (…)
Emerson, companie americană de tehnologie, inginerie și producție, sărbătorește 15 ani de prezență pe piața locală (…)
În perioada 5–23 iulie 2021, Nestlé România derulează a cincea ediție a Summer’s Cool, un proiect de dezvoltare (…)
Sustenabilitatea economiei şi Pactul Ecologic European, subiecte centrale la cea de-a 9-a ediţie a conferinţei Cluj (…)
În viață să plantezi un pom pentru a putea spune că ai realizat ceva, spune o vorbă din popor. Pământul ne oferă (…)