
eMAG accelerează digitalizarea: 65% din interacțiunile cu clienții gestionate de AI și investiții de 163 milioane de lei în tehnologie
eMAG integrează inteligența artificială în serviciile pentru clienți și alocă 163 de milioane de lei pentru (…)
eMAG integrează inteligența artificială în serviciile pentru clienți și alocă 163 de milioane de lei pentru (…)
„Greșeli în business” este un spațiu de dialog unde Revista CARIERE îi invită pe antreprenori și manageri să (…)
Ți-ai dori să vezi cum va arăta casa ta înainte de a așeza prima cărămidă? Sau să poți alege materialele de (…)
Într-o eră digitală, tehnologia pare să consume tot mai mult din timpul nostru. De la notificări constante pe (…)
Creșterea interesului pentru sănătatea mintală la locul de muncă a determinat companiile să caute soluții rapide și (…)
Tehnologia schimbă fundamental modul în care organizațiile gestionează resursele umane. Inteligența artificială (…)
„Inteligența artificială nu este doar despre tehnologie, ci și despre încredere, echitate și impact social. Într-o (…)
Grupul NETOPIA, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții de plată digitale din România, anunță schimbări (…)
În ultimii ani, companiile din diverse industrii au integrat roboți în procesele lor operaționale pentru a spori (…)