Best Employer Fest Ediția a III-a

Festival de bune practici "Employee Experience"

Eveniment Hibrid
28 Martie 2023, orele 9.00- 14.30

Despre

Într-o perioadă în care piața muncii este guvernată de multiple frământări și incertitudini, este important ca relația angajat – angajator să fie una solidă, sănătoasă, bazată pe respect reciproc. Relația angajat – angajator e o stradă cu dublu sens, în care încrederea și beneficiile comune sunt farurile ce luminează intens mediul de lucru, spațiul de lucru și cultura organizațională.

Există o formulă magică prin care să consolidezi această relație? Există modele de leadership și practici de resurse umane, cu ajutorul cărora se pot crea experiențe din ce în ce mai bune la locul de muncă?

BEST EMPLOYER FEST este locul unde sărbătorim efortul colectiv, al întregii echipe de resurse umane, pentru a fi un angajator de top. Este locul de unde ne luăm inspirația urmărind felul în care colegi de-ai noștri, specialiști în Resurse Umane, au reușit să obțină statutul de bun angajator și să îl păstreze chiar și în perioade mai dificile.

Vrem să aflăm:

  • Care sunt principalele ingrediente de succes pe care le folosesc organizațiile în demersul lor de recunoaștere ca BUN ANGAJATOR?
  • A fi un bun angajator înseamnă, practic, să oferi un loc de muncă și o cultură organizațională care au la bază incluziunea, diversitatea și respectul. Să fie locul în care angajații să vină cu plăcere, să se simtă respectați, apreciați pentru contribuția lor, dornici să se dezvolte profesional. Cum se reflectă în rezultatele companiei această siguranță și stare de bine a angajaților – ca productivitate, dar și ca implicare, angajament, susținere etc.?
  •  Care sunt cele mai importante strategii de resurse umane prin care companiile se remarcă în exigentul proces de certificare?
  • Ce proiect/program/decizie din ultimul an a avut cel mai mare impact în organizație, în sensul de a asigura starea de bine a angajaților?

Ce înseamnă pentru o organizație prezența în elita angajatorilor din România? La ce obligă ea pe mai departe?

 

UPDATE Puteți viziona acum, în Playlist, toate prezentările individuale din cadrul acestui eveniment

UPDATE: Înregistrarea video integrală

AGENDA

9:00 – 9:30 Welcome Coffee & Registration

9:30 – 9:40 Introducere – vom împărtăși modalitățile de consolidare a încrederii în relația angajat – angajator, practici de resurse umane, cu ajutorul cărora se pot crea experiențe din ce în ce mai bune la locul de muncă.
Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic – Moderator

—————————————————

9:40 – 10:00 Tendințe în piața muncii
Care sunt tendințele cu impact la nivelul forței de muncă? Cum se schimbă prioritățile funcțiunii de HR pentru a continua să își păstreze relevanța și să aducă valoare strategică? Cum poate HR-ul să proiecteze o experiență de angajat care răspunde cerințelor în continuă evoluție?
Speaker Mădălina Racovitan, Partener, People Services Leader, KPMG

—————————————————-

10:00 – 10:20 Să fii angajator de Top e chiar Mega!
O incursiune despre ce înseamnă puterea lui “împreună” în #ComunitateaMega – acțiuni și inițiative care îi aduc pe colegi mai aproape, programe de recunoaștere a performanței și proiecte create din grijă pentru cei peste 12.000 de colegi.
Speaker Ileana Alexandru, Vice President HR, Mega Image

——————————————————-

10.20 – 10.40 Ce inseamna flexibilitatea astazi?
Am regândit experienta de munca a angajatilor pentru a atrage si pastra talentele de care avem nevoie. Flexibilitatea rămâne cuvântul cheie în relația angajat – angajator atât din perspectiva angajaților, cât și din perspectiva angajatorului. Exista o schimbare uriasa a modului in care angajatii apreciaza flexibilitatea in viata de zi cu zi, flexibilitatea la locul de munca, flexibilitatea beneficiilor extrasalariale. Toate acestea au un rol important asupra productivitatii, bunastarii si implicarii angajatilor.
Speaker Aida Chivu, HR Director, Up Romania

———————————————————–

10.40 – 11.00 Experiența digitală și reputatia de bun angajator: de la recrutare până la loializare
Notorietatea de bun angajator contează tot mai mult în procesele de atragere, retenție și loializare a angajaților. Într-o piață competitivă, pachetul de beneficii și salariul nu mai sunt suficiente. Experiența angajatului se cultivă în procesul de recrutare. Loializarea are nevoie de un efort combinat între HR, management și tehnologii HR. Avem noi tipuri de angajați, noi așteptări din partea lor, deci este timpul să adaptăm strategia și s-o facem digitală.
Speaker Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software

—————————————————————

11.00 – 12.00   Panel: Bune practici care cresc angajamentul

Speakers:

  • Dora Hulpuș, Manager Talent & Learning, ING Bank România
  • Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • Adina Vidroiu, HR Director Romania & Greece, Cyprus, Malta, Microsoft
  • Cristina Uleșan, Director Resurse Umane, Brico Dépôt România
  • Mona Hristachi, Co-COO mindit.io, Ambasador Bucharest Business School

Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic

—————————————————————-

12.00 – 12.20 – Coffee Break

———————————————————————-

12.20-12.40 Ce s-a schimbat in HR, 10 trenduri si perspective pentru viitor. Motivarea și Retenția Angajaților.
Cum s-a schimbat și cum a evoluat în ultimii ani HR-ul, către o piață a candidaților? Într-o economie cu deficit de forță de muncă în creștere, păstrarea angajaților care aduc valoare adăugată este o reală provocare. Oamenii buni sunt de-a dreptul ”vânați” de concurență. Trebuie deci gândite și implementate din timp politici de motivare și retenție cel puțin pentru angajații cheie, altfel aceștia ar putea pleca. Cum păstrăm oamenii?
Speaker Sorin Faur, Autor, Trainer, HR Consultant, Psiholog

12.40 – 13.40 PANEL: Cât de importanta este cultura organizatională în experiența angajaților?

Speakers:

  • Cătălina Magui, Director Resurse Umane, Societe Generale Global Solution Centre
  • Sonia Crainiceanu, Sr HR Manager, Wipro
  • Tatiana Mircea, Director Global de Resurse Umane, Nobel
  • Mirela Stere, Human Resources & Internal Communication Executive, Macromex
  • Andrei Cretu, Co-Founder si CEO, Pluria, 7card

Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic

13.40- 13.45 Concluzii și închiderea evenimentului:  Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic.

—————————————————

13.45 – 14.30 – Networking Lunch

Speakeri

<p><strong>Ileana Alexandru</strong></p>

Ileana Alexandru

Vice Președinte Resurse Umane, Mega Image

Detalii aici

<p><strong>Dora Hulpuș </strong></p>

Dora Hulpuș 

Manager Talent & Learning, ING Bank România

Detalii aici

<p><strong>Gina Cruceru</strong></p>

Gina Cruceru

Group HR Director, Rompetrol – KMG International

Detalii aici 

<p><strong>Adina Vidroiu</strong></p>

Adina Vidroiu

HR Director Romania & Greece, Cyprus, Malta, Microsoft

Detalii aici

<p><strong>Cristina Uleșan</strong></p>

Cristina Uleșan

Director Resurse Umane, Brico Dépôt România

Detalii aici

<p><strong>Mona Hristachi</strong></p>

Mona Hristachi

Co-COO mindit.io

Detalii aici

<p><strong>Aida Chivu</strong></p>

Aida Chivu

HR Director, Up Romania

Detalii aici

<p><strong>Cătălina Magui</strong></p>

Cătălina Magui

Director Resurse Umane, Societe Generale Global Solution Centre

Detalii aici

<p><strong>Aurelian Chitez</strong></p>

Aurelian Chitez

Director of Sales, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Sorin Faur </strong></p>

Sorin Faur 

Autor, Trainer, HR Consultant, Psiholog

Detalii aici

<p><strong>Mădălina Racovitan</strong></p>

Mădălina Racovitan

Partener, People Services Leader, KPMG

Detalii aici

<p><strong>Andrei Crețu </strong></p>

Andrei Crețu 

Co-fondator Pluria, 7card

Detalii aici

<p><strong>Sonia Crainiceanu</strong></p>

Sonia Crainiceanu

Sr HR Manager, Wipro

Detalii aici

<p><strong>Tatiana Mircea</strong></p>

Tatiana Mircea

Director Global de Resurse Umane, Nobel

Detalii aici

<p><strong>Mirela Stere</strong></p>

Mirela Stere

Human Resources & Internal Communication Executive, Macromex

Detalii aici

<p><strong>Anca Alexe </strong></p>

Anca Alexe

Learning Partner, Humanistic, Moderator

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

Participare in Person | Participare online

Eveniment organizat de

Cu sprijinul

Parteneri

Partener academic

Parteneri de organizare

Parteneri media