LEADERSHIP RESET. Accelerarea schimbării, noi frontiere

Webcast, 6 Iunie 2024, orele 10.00-13.00

Despre

Liderii din mediul de afaceri s-au confruntat cu un ritm al schimbărilor fără precedent în 2023, iar acum se așteaptă ca acest ritm să se accelereze și mai mult în 2024, potrivit Pulse of Change: 2024 Index, publicat cu ocazia reuniunii anuale a Forumului Economic Mondial de la Davos.

Între cei șase factori de schimbare care afectează afacerile, Tehnologia și Talentele ocupă primele două locuri dintr-o listă fundamentată pe baza unor indicatori cheie, cum ar fi productivitatea muncii și cheltuielile IT.

Perturbarea tehnologică este stimulată de progresele în inteligența artificială generativă și este principala cauză a schimbării.
Talentul – inclusiv deficitul de competențe și lipsa de implicare a angajaților – este al doilea motiv care duce la schimbarea în afaceri, în timp ce  lipsa competențelor relevante este una dintre cele mai importante provocări la adresa capacității organizațiilor de a se adapta la schimbări.

Aceste realități arată cât de importantă este prioritizarea strategiei axată pe oameni, în special în contextul nevoii de a valorifica potențialul noilor tehnologii.

În 2024, provocarea Liderilor în caruselul schimbării este de a găsi modalități prin care să se alinieze atunci când schimbarea se accelerează și de a accepta că intențiile pe termen lung le modelează deciziile curente fără a ști să estimeze foarte corect rezultatele și efectele potențiale, dansând ca pe sârmă către noi frontiere…

În acest context, vă invităm din nou la o discuție despre provocările momentului în leadership: ne așezăm din ce în ce mai bine în ritmul accelerat al schimbărilor deși abilitățile de adaptare la schimbare par că se dezvoltă din mers.
Așadar, cât este prea mult, ce conduce la burnout și ce trebuie să învățăm în continuare pentru a rămâne productivi?

UPDATE: Înregistrarea video integrală și prezentările speakerilor din cadrul evenimentului

Link-uri cu prezentarile speakerilor in format PDF:

Prezentare Madi Rădulescu, MMM Consulting – Accelerarea schimbării – ce ne forțează limitele?
Prezentare Dragoș Cîrneci – Crizele și percepția iluzorie a realității; tehnici pentru gestionarea schimbării dezvoltate de neuroștiințe
Studiu Benefit 2024 -Cele cinci dimensiuni ale wellbeingului organizațional

AGENDA evenimentului:

10.00 – 10.10 – Deschidere eveniment
Speaker: Cati Lupașcu, redactor-șef Revista CARIERE

10.10 – 10.35 – Accelerarea schimbării – ce ne forțează limitele?
Speaker: Madi Rădulescu – Managing Partner MMM Consulting, MCC, Executive Coach
Prezentare PDF Madi Rădulescu – Managing Partner MMM Consulting, MCC, Executive Coach

Synopsis: Mai mult ca niciodată este nevoie de un scop care să inspire oamenii iar transformarea trebuie să le fie clar definită și făcută accesibilă. Pentru că, schimbarea accelerată forțează limitele și celor mai rezilienți angajați și lideri.
Schimbarea accelerată de tehnologie generează nevoia unei conștientizări mai profunde, a unui nou tip de empatie – „digital empathy” – și teme noi pe masa de discuție a Boardului precum: „sănătate mintală”,”grijă pentru sănătatea personală, a echipelor și a celei organizaționale” și nevoia unei capacități crescute de a vedea lucrurile în ansamblu.

11.15- CEO’s Voice. Lideri în caruselul schimbării
Speakeri:
– Mirela Iordan, Country Manager, Pfizer Romania

– Liviu Dobre, CEO, Agricover Holding
– Stefan Vayna, CEO, MasterBuild
– Laurențiu Mandu, Managing Director, Market Segment Romania, Capgemini
Moderator panel: Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting, MCC, Executive Coach

Teme în discuție:

  • Fereastra de oportunitate. Leadership nu înseamnă doar să menții direcția navei; înseamnă, de asemenea, să știi când să schimbi cursul la nevoie sau chiar să predai timona. Cum reușesc liderii să identifice momentul potrivit pentru deciziile esențiale care afectează succesul pe termen lung?
  • Navigând pe valul schimbării – din nou tema transformării și felul în care o abordează executivii. Pentru a rămâne relevanți, liderii trebuie să promoveze o cultură a învățării continue și a inovației în cadrul organizațiilor lor. Aceasta implică investiții în programe de formare și încurajarea unei mentalități de curiozitate și adaptabilitate în rândul membrilor echipei. Cum abordăm schimbarea pentru a ne asigura că organizațiile  noastre nu doar țin pasul cu tendințele tehnologice, ci sunt în fruntea inovației?
  • Cultura conectării. Comunicarea eficientă este cheia pentru a depăși provocările muncii la distanță. Liderii trebuie să folosească tehnologia pentru a crea o cultură de lucru conectată în care membrii echipei se simt implicați și apreciați. Cum reușim să avem check-in-uri virtuale regulate, comunicare clară a obiectivelor și așteptărilor dar și promovarea unui sentiment de comunitate în ciuda distanțelor fizice?
  • Investiția în dezvoltarea talentelor. Dezvoltarea proactivă a talentelor este crucială. Liderii trebuie să identifice lipsurile de competențe și să investească în programe de formare și dezvoltare. Care sunt cele mai bune soluții de a îmbunătăți capacitățile forței de muncă, de a stimula creșterea profesională a echipelor și de a îmbunătăți stabilitatea (retention) și moralul oamenilor în organizații?

11.15 – 11.35 –Cele cinci dimensiuni ale wellbeingului organizațional. Studiul anual Benefit
Speaker: Alexandru Răduță, Key Account Manager Edenred
Studiu Benefit 2024 -Cele cinci dimensiuni ale wellbeingului organizațional
Synopsis: Despre dinamica celor 5 dimensiuni ale wellbeingului organizațional – fizic, emoțional, financiar, profesional și spiritual, și felul în care companiile pot sa să răspundă la nevoile în continuă evoluție ale angajaților, pentru a crește nivelul lor general de bunăstare, pe toate cele cinci dimensiuni, atât la birou, cât și în timpul liber.

11.35 – 12.30 – PANEL: HR POWER – Rolul esential al relatiei HR-CEO in contextul schimbarilor accelerate.
Speakeri:
– Alina Rusei, Head of People Services, ING Bank Romania.

 – Diana Tintea, Director Resurse Umane, Keysight Technologies
 – Raluca Gădiuță, People & Organization Leader, MSD Romania
 – Alina Maciac – HR Business Partner Team Leader, Continental Sibiu
 – Mădălina Meghișan, Prodecan, Bucharest Business School – ASE
Moderator: Diana Voicu, Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting
Synopsis: Susținerea schimbării accelerate cere o cultură a conectării, cere o conștientizare și mai profundă a ridicării eficacității echipelor de lideri unde binomul HR-CEO are un rol esențial.

Teme în discuție:

Cultivarea Rezilienței. În 2024, Directorii HR au nevoie să inspire echipele în așa fel încât acestea să își asume experiența eșecurilor dar și a triumfurilor construind încrederea, rezistența și un sentiment de scop pentru a depăși provocările.

Pe măsură ce incertitudinea se profilează – economică, geopolitică și de mediu – capacitatea unui lider de a crea și de a comunica o poveste convingătoare devine din ce în ce mai importantă. Cum construim rezistența echipei și armura ideologică de care are nevoie pentru a rezista oricărei furtuni?

Stăpânește arta „Prezenței în absență”– schimbarea accelerată și provocările mediului hibrid.  Viitorul muncii este cu siguranță  un amestec de lucru la distanță și în persoană. Provocarea liderilor pentru a excela este aceea de a exercita o prezență de comandă chiar și atunci când nu sunt prezenți fizic și de a stăpâni tehnologia necesară pentru a obține astfel rezultate. Cum poți influența, ghida și oferi feedback la fel de eficient dintr-un apel Zoom ca și într-o sală de consiliu?

Crearea unei Culturi a Conectării

12.30 – 12.50 – Crizele și percepția iluzorie a realității; tehnici pentru gestionarea schimbării dezvoltate de neuroștiințe
Speaker: Dragoș Cîrneci – Doctor în psihologie, specializat ȋn neuroștiințe
Prezentare PDF Dragoș Cîrneci 

Deși într-o situație de criză, dată fiind presiunea, mulți lideri tind să adopte un stil de conducere autoritar, studiile arată că cel mai potrivit stil este unul facilitator.

Liderii cu un stil facilitator au un nivel ridicat de deschidere, tind să fie creativi și receptivi la idei și perspective noi, calități care îi pot ajuta să identifice soluții inovatoare și să se adapteze circumstanțelor în schimbare. Însă nu este suficient ca un lider să aibă un stil facilitator. El trebuie să știe că dorința de a combate incertitudinea și de a menține controlul este o forță motivatoare primară și fundamentală în viața umană și una dintre cele mai importante variabile care guvernează echilibrul psihologic. Iar sentimentul de control este dat de succesul predicțiilor pe care le facem despre lumea din jur.

Lipsa controlului – provocată de crize – duce la percepții iluzorii ale realității, la identificarea unor relații forțate între lucruri între care nu există legătură, cum ar fi tendința de a percepe corelații false, a forța probabilități, a dezvolta ritualuri superstițioase și a îmbrățișa convingeri conspiraționiste, toate ca un mecanism compensator al creierului conceput pentru a restabili sentimentul de control.

În această prezentare se oferă soluții provenite din cercetările din neuroștiințele cognitive pe care un lider să și le poată aplica lui dar și echipei pentru a aborda o criză cu succes.

Aceasta pentru că un lider facilitator știe să se concentreze pe oferirea de resurse, sprijin și îndrumare pentru ca echipa să-și atingă obiectivele și folosește tehnici de coaching sau mentorat pentru a o ajuta să crească și să se dezvolte.

12.50 – 13.00 – Cuvant de inchidere
Speakeri:
Madi Rădulescu – Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting
Cati Lupașcu, Redactor-șef Revista CARIERE

Speakeri

<p><strong>Madi R</strong><strong>ă</strong><strong>dulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

Executive Coach, MCC, MBA, Managing Partner, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Liviu Dobre</strong></p>

Liviu Dobre

CEO, Agricover Holding

Detalii aici

<p><strong>Laurentiu Mandu</strong></p>

Laurentiu Mandu

Managing Director, Market Segment Romania, Capgemini

Detalii aici

<p><strong>Alexandru Răduță </strong></p>

Alexandru Răduță

Key Account Manager Edenred

Detalii aici

<p><strong>Mirela Iordan</strong></p>

Mirela Iordan

Country Manager, Pfizer Romania

Detalii aici

<p><strong>Stefan Vayna</strong></p>

Stefan Vayna

CEO, MasterBuild

Detalii aici

<p><strong>Alina Rusei</strong></p>

Alina Rusei

Head of People Services, ING Bank Romania.

Detalii aici

<p><strong>Diana Tintea</strong></p>

Diana Tintea

Director Resurse Umane, Keysight Technologies

Detalii aici

<p><strong>Raluca Gădiuță</strong></p>

Raluca Gădiuță

People & Organization Leader, MSD Romania

Detalii aici

<p><strong>Alina Maciac</strong></p>

Alina Maciac

HR Business Partner Team Leader, Continental Sibiu

Detalii aici

<p><strong>Mădălina Meghișan-Toma</strong></p>

Mădălina Meghișan-Toma

Prodecan, Bucharest Business School - ASE

Detalii aici

<p><strong>Dragoș Cȋrneci</strong></p>

Dragoș Cȋrneci

Doctor în psihologie, specializat ȋn neuroștiințe

Detalii aici

<p><strong>Diana Voicu</strong></p>

Diana Voicu

Senior Consultant Learning Architect, MMM Consulting

Detalii aici

<p><strong>Cati Lupașcu</strong></p>

Cati Lupașcu

Redactor-șef Revista CARIERE

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected].

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si Revista HR Manager.

    Formular de înregistrare - Webcast: Leadership Reset. Accelerarea schimbării - 6 Iunie 2024 , orele 10:00-13:00

    Vă rugăm să completați toate informațiile de mai jos.



    Prin completarea acestui formular, sunt de acord că Editura CARIERE SRL poate folosi datele mele personale pentru a mă contacta cu privire la știri, evenimente, workshop-uri și alte informații relevante domeniului meu de activitate.

    Vă puteți actualiza informațiile sau dezabona de la aceste comunicări în orice moment dacă ne scrieți la [email protected] sau prin accesarea butonului “dezabonare” ce poate fi găsit în subsolul tuturor email-urilor primite din partea CARIERE. Pentru mai multe detalii despre modul în care datele dumneavoastră sunt procesate și cum vă puteți exercita drepturile, vă rugăm să vizualizați politica noastră de confidențialitate

    Eveniment organizat de

    Partener

    Partener Academic

    Parteneri media