Fiecare angajat are propriile nevoi
SIMONA FUCHILĂ, HR DIRECTOR EMERSON a explicat ce a însemnat pandemia pentru fiecare angajat, care au fost soluțiile care au funcționat la ei și care au fost lecțiile învățate de aceștia, într-un material publicat în Revista HR Manager cu numărul 69.
CUM AȚI DESCRIE, ÎN CÂTEVA CUVINTE, ANUL 2021, DIN PUNCT DE VEDERE AL SCHIMBĂRILOR ORGANIZAȚIONALE, AL MODULUI ÎN CARE MUNCIM ȘI TRĂIM, AL RELAȚIILOR INTERUMANE, RESPECTIVAL CLIMATULUI DE BUSINESS?
A fost un an intens, un an al provocărilor, al deciziilor rapide care au trebuit adaptate la contextul actual, dar și la tipul nostru de business. Însă, cu toate acestea, pentru noi a fost și un an al realizărilor. Am sărbătorit 15 ani de la fondarea Emerson în Cluj, am depășit 3.000 de angajați, am deschis două zone noi de producție, am relocat cu succes fabrica Appleton într-o locație mai mare în afara Clujului.
Sustenabilitatea a fost și este în continuare o preocupare majoră pentru noi, pentru fiecare angajat, anul trecut reușind să trecem 100% la alimentare cu energie verde.
Pe partea educațională, am finanțat modernizarea completă a două laboratoare de automatizări indus-triale în cadrul Universității Babeș-Bolyai, Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică, respectiv Facultatea de Automatizări și Calculatoare din cadrul Universității Tehnice Cluj-Napoca și, nu în ultimul rând, am lansat împreună cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca un nou program de master în managementul proiectelor tehnice.