“Încercați să uitați cum ați făcut afaceri până acum și să spuneți: de mâine vreau să fac altfel”
În contextul revoluției digitale, companiile rămân cu un bazin de personal pe care îl pot folosi pentru a își dezvolta afacerea și nu doar pentru a o ține în funcțiune. „Vă invit să faceți un exercițiu: să încercați să uitați cum ați făcut afaceri până acum și să spuneți: de mâine vreau să fac altfel’’, a transmis celor peste 200 de participanți Răzvan Ionescu – Director Marketing Segment Business, Telekom.
,,Clienții pot fi satisfăcuți și dacă reușești să îți elimini costurile inutile’’, a susținut Xavier Hucklenbruch, Managing Director, Finder Financials, care a arătat că numai prin utilizarea unor soluții la îndemână care crează claritate și ordine în departamentele financiare și de achiziție ale companiilor, economiile instantanee pot atinge 3% din cifa de afaceri.
Instrumentele și tacticile de optimizare a costurilor și maximizare a profitului prin digitalizare au fost dezvoltate în cadrul conferinței de către Xavier Hucklenbruch, Managing Director, Finder Financials și Sebastian Anghel – Director Vânzări MultiDataSoft, iar Elena Badea – Managing Partner Valoria Business Solutions și Dana Tudor Tănase – Managing Partner Creative&Bright au arătat în ce măsura este adoptată digitalizarea în România și cum poate ajuta aceasta la creșterea performanței angajaților.
În cadrul sesiunii de workshop de dezvoltare personală Mihai Stănescu – RoCoach, cel care a adus în urmă cu mulți ani coaching-ul în România, și Elena Badea, au expus câteva dintre principiile unui leadership de succes și mecanismele motivației.
,Acum, principala problemă a companiilor din România nu mai este să își găsească clienți, ci să îi satisfacă pe deplin pe cei existenți’’ a spus în cadrul conferinței Radu Crăciun – CEO BCR Pensii, în percepția căruia principalul risc pentru economia României vine din exterior, chiar dacă Statele Unite se află într-un ciclu lung de creștere economică.