Cine sunt campionii din comunicarea digitală în 2017
Top Social Brands prezintă cele mai eficiente strategii de promovare în rețelele sociale și identifică tendințele și provocările industriei digitale. Conferința dezbate cele mai bune campanii din ultimul an și prezintă brandurile campioane în social media.
Top Social Brands 2016 a reunit 75 de branduri active în social media, din peste 150 de companii înscrise. Coca Cola, Vodafone și McDonald's au ocupat primele trei poziții în clasamentul realizat anul trecut de revista Biz, care reflectă gradul de implicare și vizibilitate a brandurilor prezente în social media din România.
"Studiul Top Social Brands arată în fiecare an ce branduri au reușit să se impună având o strategie coerentă și, în același timp, este un indicator util companiilor care vor sa urmărească ce canale au funcționat și cine sunt adevărații campioni în comunicarea digitală”, a declarat Marta Ușurelu, redactor șef și acționar majoritar al revistei Biz.
În analizarea brandurilor sunt luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media, de la bloguri, Facebook și YouTube, la Instagram, Snapchat și Shazam.
Rezultatele studiului pot fi accesate începând cu 9 Iunie, pe site-ul www.revistabiz.ro.