Opt lucruri pe care nu le stiai despre noi
1. Cum ne incepem ziua de lucru?
Sediul nostru nu urmareste moda actuala a centrelor de afaceri, ci are o impartire functionala in birouri. Cu exceptia directorilor de divizie, restul managerilor stau in acelasi birou cu echipele lor. Acest lucru permite o mai buna comunicare intre echipa si sef si intareste spiritul de echipa in cadrul departamentului. Avem zone in care ne putem bea cafeaua impreuna si admiram parcul Verdi sau Herastrau.
2. Ce urmarim?
Toti contribuim la rezultatele financiare ale organizatiei prin gasirea unor solutii ce economisesc costurile: imprimante comune, imprimam fata-verso, in general alb negru.
3. Cu ce fel de oameni avem „chimie”?
Pentru noi este important sa lucram cu oameni care doresc sa isi asume responsabilitati si au flexibilitatea necesara pentru a invata repede. Si, nu in ultimul rand, este important sa avem simtul umorului.
4. Ce fel de oameni promovam?
Gandindu-ma la ultimele promovari din zona marketing, pot spune ca este vorba despre angajati care au venit pe pozitie de internship si care in doar un an au trecut pe pozitia de asistent, pentru ca au reusit sa invete, si-au asumat in intregime activitatea cu un brand. Este vorba de atitudine si ambitie.
5. Cum facem fata lucrului sub presiune?
In toata aceasta perioada de criza am continuat pregatirea profesionala a angajatilor. Anual trimitem la cursuri peste 300 de angajati, adica 60% din organizatie.
6. Noile conditii de piata au cerut abilitati noi.
De exemplu, fiecare centimetru de spatiu la raft, fiecare promotie se castiga discutand cu clientul, demonstrand avantajele produselor noastre. In noile conditii agentii de vanzari trebuie sa-si dezvolte abilitati de influentare, de analiza, de relationare cu clientii. Noi am organizat sesiuni de pregatire pentru acesti colegi iar superiorii lor ii sprijina, oferind coaching pe teren.
7. „Traditii” la care tinem, indiferent de criza sau dead-line-uri.
Anual organizam petrecerea de Craciun, la care sunt invitati angajatii companiei. Mergem cu totii in afara Bucurestiului pentru cateva zile, pentru a ne reintalni si relaxa. Cu aceasta ocazie putem sa vedem realizarile fiecarei divizii, sa ne sarbatorim colegii care implinesc 5, 10-15 ani vechime in companie si ca sa-i premiem pe cei mai buni dintre noi. In revista Henkel Life ii intervievam pe cei care contribuie la succesul companiei, fara a fi neaparat in vanzari.
8. Strategii pentru inceput si sfarsit de an.
Rasplatim prin prime punctuale loialitatea angajatilor care implinesc 5, 10, 15 ani in organizatie. Le oferim angajatilor nostri asigurare de viata 24/24 de ore. Cei cu minim 1 an vechime in organizatie pot cumpara actiuni la un pret preferential.
Adriana Radu,
HR Manager Henkel Romania