Viitorul începe acum: Cum dezvoltă Computer Generated Solutions liderii de mâine
Printre acele companii care continuă să fie în frunte în cadrul acestei mişcări se află Computer Generated Solutions România (CGS România). În calitate de furnizor global de soluţii bazate pe tehnologie de peste douăzeci şi opt de ani, CGS se mândreşte cu faptul că investeşte în angajaţii săi la toate nivelurile, oferindu-le o formare completă şi luându-şi un angajament permanent de a le dezvolta abilităţile.
Cele trei centre de contact ale CGS din România au peste 3 000 de angajaţi, iar compania rămâne unul dintre angajatorii de top din regiune. Oferind soluţii complete de contact center la nivel local, în străinătate şi în zonele limitrofe, 18 limbi străine, la peste 3 500 de clienţi din 30 de ţări, CGS România păstrează o înaltă rată de retenţie, iar poveştile de succes ale angajaţilor săi sunt destul de cunoscute când vine vorba de promovarea din interior.
„Toţi managerii CGS România au fost promovaţi din interiorul companiei. Eram student când am început să lucrez la CGS, acum sunt aici de trei ani şi am deja în subordine peste 100 de angajaţi“, spune unul dintre managerii de proiect ai CGS. „Dacă arăţi că eşti dedicat muncii tale şi continui să munceşti din greu te poţi ridica de la agent relatii clienţi la manager de proiect într-o perioadă scurtă de timp“, afirmă acesta.
Datorită dedicării constante faţă de angajaţii săi, CGS România continuă să demonstreze cele mai mari rate de retenţie a agenţilor din domeniul său, dându-le posibilitatea să ofere servicii eficiente şi rentabile tuturor clienţilor companiei.
Nu este întotdeauna şi cazul celorlalte companii, deoarece identificarea candidaţilor potriviţi pentru poziţiile de conducere necesită eforturi din partea organizaţiilor. Acest lucru se datorează parţial faptului că multor organizaţii le lipsesc adesea metodele şi practicile pentru a-şi dezvolta tinerele talente printr-un program de leadership şi pentru a-i pregăti să devină liderii de mâine.
CGS pune mare preţ pe formarea tinerelor sale talente manifestând un interes activ faţă de dezvoltarea acestora, ceea ce maximizează eficienţa, motivând angajaţii să depăşească nivelul a ceea ce se aşteaptă de la ei.
Centrele de contact CGS România au ca angajaţi cei mai educaţi, talentaţi şi motivaţi agenţi. 95% dintre agenţi au sau sunt în curs de obţinere a unei diplome de facultate şi mulţi dintre ei vorbesc două sau trei limbi – iar unii chiar cinci.
„Faptul că CGS România este dispusă să se dezvolte odată cu tine şi să te ajute să îţi construieşti o carieră în domeniul centrelor de contact este ceea ce îi diferenţiază de ceilalţi“, spune un angajat CGS. „Am lucrat la companii unde cifra de afaceri era astronomică pentru angajaţi şi unde nu erai decât un număr. La CGS România, îşi fac timp să te ajute să-ţi consolidezi punctele forte şi să-ţi îmbunătăţeşti abilităţile profesionale prin experienţă practică.“
Această experienţă practică include lucrul cu unele dintre cele mai de seamă companii din domeniu. Clienţii CGS România se compun din câteva dintre corporaţiile mul-tinaționale de top din domeniul automa-tizărilor şi informaticii de pe piaţa actuală.
În timp ce majoritatea organizaţiilor se străduiesc din greu să înlocuiască persoanele din poziţiile de conducere când pierd un angajat, CGS îşi urmează calea şi îşi pregătește talentele pentru a deveni liderii de mâine.