Cum poate tehnologia personalizată să accelereze procesele de recrutare

Companiile de tehnologie pentru recrutare se confruntă cu un context complicat: viteza avansului tehnologic, concurența intensă și, uneori, chiar lipsa de talente pe piață.
În plus, multe procese HR rămân dependente de sarcini manuale, care consumă timp și bani, după cum subliniază și Voicu Oprean, fondator și CEO al AROBS, companie românească de software, într-o postare pe LinkedIN.
Apare, deci, o întrebare: Cum pot companiile specializate în software să contribuie la accelerarea proceselor de recrutare?
Relevant în acest caz este, de exemplu, parteneriatul încheiat de AROBS cu JobCloud, companie de top în domeniul recrutării digitale din Elveția.
„Soluțiile software personalizate fac diferența. Colaborarea noastră cu JobCloud reprezintă un exemplu clar despre cum un parteneriat potrivit poate rezolva provocările industriei”, spune Voicu Oprean.
Asta în condițiile în care aceste soluții personalizate promit să ducă la o mai bună utilizare a resurselor. În cazul JobCloud, echipele mixte au contribuit la îmbunătățirea funcționalităților platformelor, cu efect direct asupra vitezei și stabilității serviciilor.
„Din iunie 2017, AROBS a fost partenerul nostru de încredere pentru nearshoring, pornind cu primii 10 ingineri și oferind suport excepțional, atât on-site, cât și remote, în faza critică de organizare, pentru ca echipele noastre să devină operaționale rapid. Ceea ce demonstrează cu adevărat forța acestui parteneriat nu este doar succesul inițial, ci faptul că mulți dintre acei membri ai echipei inițiale au crescut în cadrul organizației noastre și ocupă acum poziții-cheie de inginerie, lucrând la funcționalități esențiale ale platformelor B2C ale JobCloud. Relația exemplifică modul în care ar trebui să funcționeze un nearshoring eficient: integrare continuă, creștere și colaborare autentică pe termen lung”, spune, la rândul său, Daniel Hartmann, CTO, JobCloud.
O astfel de colaborare oferă, deci, viteză de reacție în industria în care întârzierile pot însemna pierderea candidaților sau scăderea competitivității.
CITEȘTE ȘI: Cum construiești un plan de PR care nu se bazează pe „comunicate la nevoie”
Foto: ID 315297478 © Annachizhova | Dreamstime.com