Asaltul viitorului: O mare companie japoneză este gata să inoveze în domenii cheie
Fujitsu – căci despre această companie este vorba, activează în IT și telecomunicații după cum bine se știe. Compania este listată pe Tokyo Stock Exchange și are aproximativ 156.000 de angajați.
A fi în top în ceea ce privește transformarea digitală nu reprezintă o misiune ușoară, având în vedere că sunt necesare reacții prompte la solicitările tot mai sofisticate ale clienților. Tocmai de aceea Fujitsu Forum 2016 (Munchen, 16-17 noiembrie) a reprezentat o desfășurare de forțe din partea companiei: 6 Keynotes, peste 55 Breakout Sessions, 600 de Expert Talks si o zona de circa 3.500 mp de expoziție și, nu în ultimul rând, peste 12.000 de participanți.
La acest cel mai mare eveniment IT&C single vendor a fost prezentat, printr-un program complex, modul în care Fujitsu împreună cu clienții și partenerii săi construiește soluții de business care răspund tendinței de transformare digitală. De la zona de business și până la diverse industrii si verticale, de la retail la finanțe și de la logistică la sănătate. De asemenea, au fost prezentate studii de caz din domenii strategice că Disaster Management, Traffic Management, Platforme şi soluţii integrate IoT în domeniul HealthCare şi multe altele, cu aplicabilitate şi disponibilitate de a fi livrate în Europa.
Studii de caz
Transformarea digitală aduce schimbări profunde în toate sectoarele de activitate. Fujitsu şi-a propus să continue să investească şi să inoveze în domenii cheie, precum Cloud, Internet of Things, inteligenţă artificială şi securitatea cibernetică, ajutând clienţii să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor pe care le oferă transformarea digitală. De asemenea, în cadrul Forumului au fost prezentate studii de caz din domenii strategice precum Disaster Management, Traffic Management, Platforme şi soluţii integrate IoT în domeniul HealthCare şi multe altele, cu aplicabilitate şi disponibilitate de a fi livrate în Europa.
”Modelul nostru de business este unul co-opetitiv. Împreună cu partenerii noştri de alianţa strategică, construim soluţii complexe care să integreze expertiză fiecăruia, având un mod de abordare deschis către colaborare şi parteneriat real. Chiar dacă există domenii în care suntem competitori, dezvoltăm zone de cooperare în care creăm şi integrăm soluţii în beneficiul oamenilor şi a societăţii, pentru un viitor mai bun şi pentru a uşura viaţă de zi cu zi. Ţinând cont de natură pieţei locale şi de accentul pe transformarea digitală, este obligaţia noastră să avem o abordare axată pe soluţii verticale şi asta vom face în următorii ani. Zonele în care putem să facem diferenţa sunt serviciile pentru cetăţeni (adresând şi problema securităţii în mediul digital), retail modern, servicii financiare (retail banking) şi să continuăm construcţia de infrastructuri convergente în care avem atât experienţă, cât şi expertiză de foarte mulţi ani. Tot ce facem este orientat către oameni şi are scopul de a îmbunătăţi viaţă de zi cu zi a fiecărui individ”, spune Gabriel Pavel, Country Sales Director, Fujitsu România.
În România, Fujitsu este cunoscută că o companie japoneză inovativă cu produse de înalta performanţă şi fiabilitate. Iar pentru următorii ani compania îşi propune să dezvolte aici domenii noi în plină ascensiune digitală, cum ar fi: soluţii complete pentru un retail modern, sisteme integrate PRIMEFLEX, platforme IoT, aplicaţii bazate pe modele de autentificare biometrică (de exemplu, Palm Secure) şi soluţii complexe end-to-end pentru zona de retail banking.