Covalact a inaugurat un centru logistic de la Sfântu Gheorghe, în urma unei investiţii de 5 milioane de lei
Peste 550 de angajaţi în cele două fabrici
Covalact are peste 550 de angajaţi în cele două fabrici în care sunt realizate 80 de produse, în volum de peste 1.600 tone pe lună.
Creat în 2010, brandul Covalact de ţară a beneficiat de suport TV şi a fost susţinut de proiecte de extindere a distribuţiei. De la un brand distribuit zonal în 2007, Covalact de ţară a devenit astăzi unul naţional, prezent atât pe rafturile marilor magazine, cât şi la micii comercianţi.Reprezentanţii grupului afirmă că valoarea investiţiilor în marketing şi dezvoltarea forţei de vânzări va creşte cu peste 50% faţă de anul trecut.
În următorii ani vor fi investiţi 4 milioane de euro în extinderea capacităţii de produse şi în lansarea de noi produse
Povestea producătorului din Sfântu Gheorghe începe in 1969, când purta numele de întreprinderea de colectare şi industrializare a laptelui Covasna şi era formată din trei secţii, fiecare cu sortimentaţia ei. În 1990, compania s-a constituit ca societate pe acţiuni, cu capital integral de stat, denumirea sa fiind schimbată în Covalact. Trei ani mai târziu echipa de conducere începe privatizarea, proces încheiat la sfârşitul lui 1994. În 2003 este semnat parteneriatul cu grupul olandez Campina pentru fabricarea iaurturilor cu aceeaşi marcă destinate pietei locale. În iunie 2007, pachetul majoritar este preluat de SigmaBleyzer Southeast European Fund IV, un fond privat de investiţii. În aprilie 2008 fondul de investiţii preia, prin intermediul Covalact, societăţile Primulact şi Lactate Harghita, care ulterior fuzionează, creând astfel premisele dezvoltării unui grup puternic cu posibilităţi crescute de dezvoltare.
4 milioane de euro urmează să fie investiţi în următorii ani în extinderea capacităţii de producţie şi lansarea de noi produse.