Externalizarea serviciilor de optimizare a siturilor (SEO) aduce economii şi beneficii
Externalizarea acestor servicii de publicitate se poate reflecta prin costuri reduse în cazul în care compania va alege să colaboreze cu o firmă specializată în optimizare pentru motoarele de căutare şi promovare web.
Externalizarea serviciilor de optimizare prezintă câteva avantaje importante, a declarat Iulian Ghisoiu, manager IDC Line Srl, companie specializată în servicii de optimizare şi publicitate pe internet. Reducerea costurilor este un prim beneficiu. Nu mai este nevoie de angajaţi în cadrul companiei, persoane pentru care să se plăteasca salarii şi taxe asociate, impozite, şi cărora să le fie puse la dispoziţie spaţiu, birou, calculator. O firmă specializată în publicitate pe internet are un sediu separat, este o entitate dedicată, care oferă serviciile contra unor tarife semnificativ mai mici decât angajarea unei persoane în cadrul companiei.
Un alt avantaj major este cel al expertizei. O firmă de specialitate în optimizare pentru motoarele de căutare are personal calificat, iar dacă este bine aleasă poate oferi servicii de optimizare, promovare, poziţionare, precum şi mentenanţă pentru creşterea poziţiilor în motoarele de căutare a sitului companiei în timp.
O firmă specializată în servicii de optimizare web şi promovare se poate transforma din colaborator şi în consultant foarte uşor, aceasta aducând beneficii enorme prin sfaturile de valoare care poate duce acea companie într-o altă dimensiune a marketingului.
Optimizarea pentru motoarele de căutare a unui site web este vitală pentru succesul în vânzări pe Internet.