Gala „Forbes Lifetime Awards” a celebrat cele mai prestigioase branduri orologere ale lumii
"Revista Lifetime e un proiect tanar, are de-abia doi ani. Doi ani în care am descoperit că înseamnă multă muncă, dar și enorm de multă bucurie. Doi ani în care am descoperit că publicul, deși conectat în permanență la social media, dorește în continuare conținut de calitate. Așa se face că, pentru prima oară, un titlu românesc va ajunge în Italia, Franța, Germania și Austria – revista Lifetime va avea mai multe ediții internaționale începand din acest an. Lifetime este, deci, un produs tânăr. De fapt, este o idee de vreo 15 ani, de cand am început să scriu despre ceasuri și am început să îmi doresc să avem și noi, în România, o publicație cel puțin la fel de interesantă și spectaculoasă ca cele din piețele foarte dezvoltate.” a declarat Raluca Michailov,director general al BP Publishing și directorul editorial al revistei Lifetime.
Juriul revistei Lifetime a premiat cele mai frumoase, mai spectaculoase, mai complexe și mai interesante branduri și modele de ceasuri, pe baza unei analize și unei experiențe fără egal.
Premiul „Best Young Brand” a fost acordat mărcii Frederique Constant care a reușit să ocupe o poziție solidă în industria orologeră elvețiană, cu o producție anuală de peste 120.000 de ceasuri și o prezență activă în peste 100 de țări. Premiul a fost ridicat de domnul Daan van der Bruggen, Regional Sales Manager EU/EEU Frédérique Constant.
Premiul „Best New Collection” a fost castigat de catre Drive de Cartier, colecția Cartier prezentată la Salonul de la Geneva din acest an. În timp ce modelele au toate caracteristicile pe care le așteptăm de la un ceas Cartier, există elemente aparte care transformă Drive de Cartier într-un ceas emblematic după o rețetă deosebit de elegantă. Acest premiu a fost ridicat de către domnul Martin Schmidt, Sales Manager Cartier.
Premiul „Best New Classic” a fost acordat mărcii Vacheron Constantin, un brand care nu mai are nevoie de nicio prezentare și care reușește performanța inegalabilă de a produce doar capodopere. Afirmatia este valabila atât în ceea ce privește ceasurile elegante, prețioase, manufacturate, cât și noua sa lansare din acest an, un ceas sport, dar, evident, tot o capodoperă: Overseas. Premiul a fost ridicat de către domnișoara Sarah Schroder, PR Manager.
Premiul „Best Sports Watch” a fost acordat companiei Breitling, tradiția pentru instrumente de zbor pornind încă de la începuturile mărcii, iar, din 1952, Navitimer a devenit prima recomandare în rândul piloților. Noua ediție limitată Navitimer GMT Aurora Blue, dând naștere unui ceas cu adevărat deosebit pentru cei mai înfocați călători.Premiul a fost ridicat de către domnul Markus Scharinger, Sales Director.
Premiul „New Icon” a fost acordat pentru un model de ceas care, în timp record de la lansare, a devenit deja o emblemă pentru peisajul orologer, datorită designului extraordinar de intuitiv și atractiv, dar și datorită tuturor codurilor de calitate implementate de către Piaget de multă vreme – Piaget Polo S. Premiul a fost ridicat de către domnul Michael Klefoth, General Manager Northern Europe.
Premiul „Lifetime Icon Award” a fost acordat modeluluiJaeger LeCoultre Reverso, cu un mecanism brevetat pe care nimeni nu l-a mai putut reproduce până astăzi și care anul acesta a împlinit venerabila vârstă de 85 de ani. Premiul a fost ridicat de către domnul Roman Mayer, Brand Manager.
Premiul „Best Dress Watch” a fost acordat modelului Vacheron Constantin – Patrimonyde. Când istoria ta începe acum 260 de ani, știi cum să faci un ceas elegant cu doar o carcasă rotundă și câteva detalii, iar la final să obții un produs extraordinar. Premiul a fost ridicat de către doamna Susanne Rolf, Sales Manager Vacheron Constantin.
Premiul „Best Ladies Watch” a revenit ediției aniversare din acest an Happy Diamonds de la Chopard, o legendă care s-a născut în urmă cu 40 de ani, cu diamante care zburdau vesele pe cadran, eliberate de constrângerea oricărei monturi. Premiul a fost ridicat de către domnul Thomas F. Koblmüller, Managing Director Chopard.
Premiul „Innovation Award” a fost acordat modelului Rolex Oyster Perpetual Chronograph Daytona Cerachrom. Premiul a fost ridicat de către domnul Stelios Constantinou, General Manager Chronolink, unic importator Rolex in Romania.
Premiul special „Lifetime Masterpiece”, a revenit modelului Seiko Credor FUGAKU Tourbillon, un ceas unic în peisajul orologer mondial, care confirmă, dacă mai era nevoie, valoarea și expertiza manufacturii japoneze. Premiul a fost ridicat de către domnul Patricio Testart, Marketing & Sales Manager Export.
Premiul „Best Complicated Watch” a fost acordat modelului Reverso Tribute Gyrotourbillon, o capodoperă de la Jaeger Le Coultre, poveste ce urmează a fi produsă în doar 75 de piese. Premiul a fost ridicat de către către domnul Roman Mayer, Brand Manager.
Premiul special „Lifetime Collectible Watch” a fost acordat brandului Rolex, una dintre cele mai colecționate mărci de ceasuri din lume. Premiul a fost ridicat de către domnul Stelios Constantinou, General Manager Chronolink, unic importator Rolex in România.
Premiul „Best Luxury Watch” a fost revenit modeluluiHublot Big Bang Unico Sapphire All Black, noile modele fiind acum disponibile și în carcase transparente din cristal safir sau fumurii. Premiul a fost ridicat de către domnul Dragoș Nicolae, director executiv Chronotime, unic importator Hublot în România.
Premiul „Lifetime Achievement Award” a fost acordat domnului Karl-Friedrich Scheufele, pentru excelența, armonia și elanul creator pe care a reușit să le instaureze în cadrul companiei Chopard deținută de către familia Scheufele – Chopard. Premiul a fost ridicat de către domnul Thomas F. Koblmüller, Managing Director Chopard.
Premiul „Best Communicator” a fost acordat domnișoarei Sarah Schröder, PR Manager pentru venerabilul și actualul brand Vacheron Constantin.
Premiul „Best Expansion Drive” a fost acordat companiei B&B Collection, jucător de pe piața românească, care s-a impus prin două evenimente de la cele două extreme ale spectrului: deschiderea magazinului monobrand Fossil, o lecție despre cum se construiește universul unui brand pentru a atrage chiar și neofiți sau neinteresați. Și inaugurarea boutique-ului Chopard – un succes care nu mai are nevoie de nicio prezentare. De asemenea, compania a ajuns la 12 puncte Swarovski.
Premiul a fost ridicat de către către doamna Marinela Neacșu, Director de Marketing B&B Collection.
Premiul „Watch of the Year” a fost acordat de către doamna Eugenia Nisip, din partea companiei BMW România, pentru un ceas excepțional, creat de un brand exceptional – Panerai Luminor 1950 Equation of Time 8 Days GMT. Premiul a fost ridicat de către Michaela Maehr, PR manager, și de Laurențiu Gîrjoabă, Sales Director Helvetia Luxury Watches, unic importator Panerai in România.
Gala Lifetime Awards a fost realizată cu sprijinul partenerilor BMW România, B&B Collection, Cellini, Galt – orologerie elvețiană, Helvetia Luxury Watches, Nespresso și iStyle Professional.
Parteneri de suport: Grace Couture, Azzay, Holland Flower, Galeria de arta Senso, Biroul de traduceri Champollion și Brigada de Voluntari.
(acest articol este un parteneriat media)