NEXT LEVEL HR: Strategie și bunăstare organizațională
Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în data de 25 Septembrie 2024 evenimentul NEXT LEVEL HR, cu tema: STRATEGIE ȘI BUNĂSTARE ORGANIZAȚIONALĂ, eveniment ce se va desfășura în format hibrid: in-person, la Hotel Capital Plaza și online începând cu orele 10.00.
NEXTE LEVEL HR este un eveniment dedicat viziunilor îndrăznețe și acțiunilor inspirate care transformă departamentele de resurse umane în nucleul inovației și adaptabilității organizaționale.
Într-un context global marcat de incertitudini, Directorii de HR, împreună cu întregul lor department, devin nucleul inovației și adaptabilității. Ei sunt exemple de profesionalism ce promovează investiția în dezvoltare personală, transparență și încredere ca direcții-cheie în gestionarea schimbărilor rapide.
In cadrul evenimentului se vor aduce în prim-plan exemple de leadership autentic și eficient în HR, care inspiră și mobilizează echipa. De la dezvoltarea și susținerea noilor lideri, până la crearea unei culturi organizaționale bazate pe încredere, transparență și colaborare, invitatii evenimentuli își propun să aduca în fața publicului lor exemple concrete din munca liderilor din HR.
Anul 2024 a pus pe agenda de lucru a HR-ului câteva priorități ce țin de alinierea strategiei de HR la strategia de business și de îmbunătățirea experienței angajatului în noul climat de muncă marcat de schimbare.
Teme de discutie:
– Preocuparea pentru personalizarea experienței de angajat, de la recompense și beneficii până la programe de învățare.
– Democratizarea învățării cu accent pe flexibilitate și accesibilitate, învățare continuă și personalizată.
– Trecerea de la work-life balance la work-life fit și accentul pe a căuta talentele potrivite mai întâi printre colegi şi abia apoi în afara organizației.
– Promovarea tehnologiilor avansate, unde HR-ul devine un promotor al Inteligenței Artificiale, cu accent pe gestionarea experienței angajaților.
– Integrarea Inteligenței Artificiale Generative care continuă să influențeze HR-ul prin gestionarea informațiilor, analiza datelor și optimizarea proceselor de recrutare.
– Necesitatea pregătirii angajaților pentru utilizarea tehnologiei cu abilități necesare, cum ar fi gândirea creativă, analitică și gestionarea comunităților.
Printre speakerii confirmați la eveniment:
- Iulia Zamfir, Group HR, One United Properties
- Ramona Ceacu, HR Manager, Crowe Romania
- Angelica Răducanu, Chief People and Brand Officer, Evryo Power
- Oana Piper, Manager Resurse Umane, Solina Grup
- Raymond Marin, Managing Partner Marco Polo CEE
Moderator al evenimentului este: Iulia Buciuman – Managing Partner HUMANISTIC
Toate prezentările și discuțiile se desfășoară în limba română.
Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Înregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.
Pentru detalii legate de organizare puteți folosi adresa de contact: [email protected].
——————————————————————————————————
Organizator: Revista HR Manager
Cu sprijinul: HUMANISTIC
Parteneri: Crowe Romania, Marco Polo, One United Properties
Partener de networking: 7Card
Community Partners: PWN România,
Association of Business Service Leaders in Romania (ABSL)
Parteneri media: Revista CARIERE, BIZ, HR Club, Doingbusiness.ro, Jurnalul de Afaceri, Hipo, Portal HR, Psychologies, Spotmedia, Wall-Street,Revista Patronatului Român, RisCo.