Proffice lanseaza un program de incurajare a consumului de produse fabricate in Romania
Daca in perioada post-decembrista, achizitiile de bunuri de larg consum constau aproape exclusiv in produse romanesti, la 20 de ani de la Revolutie, obiceiurile de consum ale romanilor sunt complet diferite.
Conform studiilor interne realizate de Proffice, in ultimii 5 ani consumatorii au inceput sa fie din nou sensibili la produsele romanesti. Compania isi incurajeaza clientii sa redescopere experienta folosirii unui produs autohton, cu o calitate corecta, considerand varianta „fabricat in Romania” ca alternativa de cumparare ce poate ajuta la deblocarea situatiei economiei romanesti.
„Consideram ca este in responsabilitatea fiecarei companii cu forta de promovare a proiectelor mari sa se implice in incercarea de a scurta perioada de regres economic cu care Romania se confrunta in ultimii ani, iar directionarea investitiilor in produse fabricate local este una din parghiile care pot misca rapid lucrurile in acest sens. Avem aproape 40 de furnizori de produse de birotica-papetarie realizate in Romania, iar 2010 este un an dificil. Un astfel de program este un gest de solidaritate fata de cei cateva mii de angajati ai furnizorilor nostri, ale caror venituri si locuri de munca depind inclusiv de modul in care noi punem in evidenta produsele iesite din mainile lor”, considera Relu Cirjan, CEO.
In cadrul programului “Fabricat in Romania”, compania a inclus aproape 500 de produse in oferta permanenta a companiei, care vor avea un pret cu cel putin 10% mai mic decat in mod obisnuit si o calitate buna si foarte buna.
“In 2009, aproape 11% din vanzarile totale au companiei au insemnat produse fabricate in Romania, iar comparativ cu anii precedenti, valoarea arata o crestere clara a preferintelor consumatorilor catre produsele locale. Procentul a crescut constant in perioada 2005-2010, iar in urma acestui program speram ca in 2011 sa putem vorbi despre o dublare a vanzarilor de produse romanesti, comparativ cu 2005, cand procentul acestora era de 8%”, precizeaza Relu Cirjan.
Anul trecut, compania a atins o cifra de afaceri de 34 milioane euro.