Vom avea ocazia să fim siguri că hainele ni se potrivesc. Și nu numai atât. Schimbările majore pe care le fac marile companii
Statul la coadă și slalomul prin aglomeraţia din magazine nu vor mai fi probleme de actualitate în viitorul apropiat. Marile companii pun accent pe dezvoltarea tehnologică, astfel că în anii ce vor urma vom simţi câteva schimbări majore.
Amazon a anunţat deja înfiinţarea unui magazin în care clienţii iau produsele de pe raft şi ies fără să mai stea la coadă pentru a plăti, dar şi alte companii lucrează intens pentru a îmbunătăţi experienţa la shopping a consumatorilor, conform The Guardian.
Un alt exemplu: compania americană Lowe are deja în 11 magazine un robot ce vorbeşte mai multe limbi, capabil să le ofere clienţilor informaţii despre produse.
Un alt magazin american, Best Buy, foloseşte un robot care-i ajută pe clienţi să aleagă CD-urile şi DVD-urile dorite. În plus, unele mall-uri din SUA au introdus deja roboţi de securitate, capabili să detecteze oameni cu mişcări suspecte şi să citească numerele de înmatriculare ale maşinilor.
Sub cerul liber
Nici livrările nu vor mai constitui o problemă. Ştim cu toţii cât de enervant este să aştepţi un curier care vine cu întârziere sau nu mai apare deloc, dar marile companii s-au gândit şi la acest aspect. Cea mai la îndemână soluţie este livrarea cu drone, mai ales în oraşele aglomerate, unde traficul este infernal şi doar cerul este liber!
Potrivit ziare.com, dacă eşti adeptul cumpărăturilor online, nu e nicio problemă. Se lucrează intens la o tehnologie care ne va permite să cumpărăm haine fără să mai existe riscul că vom greşi măsura. Astfel, în viitorul apropiat va apărea posibilitatea să avem un profil personalizat pe site-urile pe care cumpărăm, care va crea o copie 3D a noastră, respectând dimensiunile pe care le avem. Vom avea astfel ocazia să fim siguri că hainele respective ni se vor potrivi, dar vom putea vedea şi cum ne va sta în ele!