Rafinament și eleganță la Grand Plaza Forum
În acest an, reprezentanții hotelului au venit în întâmpinarea nevoilor clienților și au amenajat terasa Platinum de la etajul 1. Aceasta poate găzdui până la 150 de persoane și poate fi folosită atât pentru evenimente de afaceri cât și sociale .Terasa Platinum va completa cu success evenimentele desfășurate la etajul 1.
Centrul dispune de 9 săli de întâlnire complet utilate, cu capacitate între 10 și 400 de persoane, prevăzute cu facilități pentru organizarea unei mari varietăți de întruniri: de afaceri, conferințe, nunți, petreceri tematice sau aniversări.
Banchetele, petrecerile și nunțile devin experiențe de neuitat în cele doua săli de bal, Platinum și Iridium. Personalitatea unică a fiecarei săli le transformă în catalizatorul perfect pentru cele mai îndraznețe idei creative. Veți avea control asupra fiecarui aspect tehnic sau ambiental și veți putea alege diverse aranjamente de lumini, de mese și echipamente adiționale.
Sălile de capacitate medie pot fi amenajate în orice set-up, dispun de lumină naturală și de o gamă largă de echipamente tehnice (proiector LCD, conexiune Internet wireless, sistem audio, facilități de traducere, etc). Acestea se recomandă pentru organizarea de seminarii, sedințe și prezentări, conferințe de presă, ateliere de lucru.
Sălile de capacitate mică sunt potrivite pentru mici reuniuni, adunări restrânse, întruniri. Sălile dispun de un hol comun și un spațiu generos pentru pauze. Atmosfera intimă și serviciile impecabile vin în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților sofisticați.
Pe lânga dotările high-tech ale sălilor, la dispoziția dumneavoastră vor sta consultanții Howard Johnson care se vor dedica în întregime pregătirii și derulării cu succes a evenimentului. În imediata apropiere a Grand Plaza Forum se află Centrul de Afaceri, dotat cu echipamente de ultimă ora pentru nevoile dumneavoastră legate de secretariat. Parcarea securizată din subsol vă stă la dispoziție pentru ca evenimentele să se bucure de toate facilitățile.