Readers Café: cheia succesului – managementul cu suflet
I: Mihaela, spune-ne ce anume te-a atras la proiectul Readers?
R: Am venit la Readers acum 5 ani, practic încă de la început, şi trebuie să recunosc că nu avusesem nicio legătură cu domeniul horeca până atunci. A fost însă ceva care m-a atras la acest loc şi la oamenii care l-au creat, ceva care mi-a dat convingerea că împreună vom putea transformă Readers Cafe într-unul dintre locurile preferate ale bucureştenilor. Şi se pare că nu m-am înşelat! În ultimii 5 ani am crescut împreună, am conturat şi comunicat conceptul Readers şi ne-am creat o comunitate de oameni frumoşi şi receptivi, pentru care lucrăm în fiecare zi cu drag.
I: Care sunt proiectele de care eşti mândră la Readers Cafe?
R: Sunt incredibil de multe momente pe care mi le amintesc cu plăcere, de la primele evenimente private, când am reuşit să organizăm exact petrecerea pe care şi-o doreau clienţii noştri, până la lansările de carte sauconcertele de muzică jazz pe care le-am găzduit de-a lungul timpului. Cel mai mândră sunt însă de faptul că am reuşit să creăm acest mix care transmite prin toţi porii conceptul Readers şi de care se aude din ce în ce mai multîn Bucureşti şi chiar în ţară.
I: Care este cea mai mare provocare în jobul tău de la Readers?
R: Cred că sunt două provocări: una este aceea de a aduce mereu ceva nou pentru clienţii noştri pe care i-am obişnuit cu ceva deosebit în fiecare zi, fie că e vorba de un preparat sau un eveniment. Cea de-a două este necesitatea de a armoniza opiniile celor 3 parteneri ai Readers Cafe, care datorită background-urilor diferite din care provin, vin mereu cu idei noi şi deosebite. Este însă unul dintre elementele care ne face atât de eclectici şi speciali, iar Readers poartă o bucăţică din personalitatea fiecăruia dintre noi.
I: Care este motto-ul tău în relaţia cu clienţii?
R: Este foarte simplu şi eficient: Nu există NU!
I: Care sunt planurile tale de viitor cu Readers Cafe?
R: Îmi doresc să continuăm cu un mix de evenimente interesante, din zone culturale diferite, dar mereu la standardele impuse până acum. Îmi doresc să aducem oameni de calitate, să ne mărim comunitatea şi să reuşim să creăm unadevărat trend pe piaţă din Bucureşti: un cafe-bistro eclectic şi curajos din toate punctele de vedere. În ceea ce mă priveşte, sper să reuşesc în continuare să gestionez la fel de eficient echipa şi procesele şi într-o zi, poate, să devin chiar partener.
Mihaela Deliu are 30 de ani, iar de 5 ani ocupă funcţia de Manager la Readers Cafe. Cu un background solid în vânzări, Mihaela a adus la Readers o abordare fresh, bazată pe interacţiunea dintre oameni, cu atenţie sporită lacerinţele şi nevoile lor, fie că este vorba despre clienţi sau angajaţi. Mihaela crede cu tărie în managementul participativ şi în muncă în echipa, este un lider natural şi nu îi este frică de un stil de conducere out of the box.
Readers Cafe a fost deschis acum 5 ani într-una dintre cele mai aglomerate zone ale Bucureştiului: clădirea Metropolis Center. Curând, a devenit o oază de relaxare, voie bună şi cultură, nu numai pentru birourile din jur, ci pentru toţi bucureştenii care vor să să savureze o cafea şi o mâncare gustoasă, să citească o carte bună şi să asculte o muzică placută.