Cel mai bun proiect de comunicare internă din 2016
.Carrefour România a câștigat două premii la Gala Romanian PR Award 2016, pentru campania de comunicare internă “Bun venit, BILLA!”. În cadrul Galei de Premiere de miercuri, 23 noiembrie, proiectul "Bun venit, BILLA!" a câștigat la ambele categorii la care a fost înscris și nominalizat: GOLDEN AWARD IN EXCELLENCE pentru cel mai bun proiect de comunicare internă din acest an și SILVER AWARD IN EXCELLENCE la categoria «Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi oportuniţăţilor».
Campania «Bun venit, BILLA!» a fost concepută și implementată de către echipa de Resurse Umane Carrefour România, materialul video fiind dezvoltat în colaborare cu agenția JAZZ Communication. Strategia a fost aceea de a comunica omnicanal și unitar, atât prin media interne (mail, print, C4 Connect – platforma internă de socializare), cât și pe cele externe (OOH, presă și digital).
“Mai presus de a avea o campanie de comunicare impecabilă, ne-am propus ca fiecare etapă sau acțiune să pună focusul pe oameni, să ne pregătim cât mai bine pentru a-i întâmpina și primi cât mai cald pe noii colegi. Am avut un singur KPI “De câte ori spunem NOI și nu EI, vom ști că am făcut o treabă bună.” Ana Krasovschi, Director Resurse Umane Carrefour România.