KRUK International şi-a deschis porţile pentru studenţi
Studenţii au putut sta de vorbă cu angajaţii KRUK International, companie de top a industriei de management al creanțelor din România, dar şi cu managementul companiei. Gazdele evenimentului Ziua Porților Deschise au fost Isabela Iacob – Director General, Tomasz Ignaczak – Directorul Diviziilor Operaţiuni & IT, Gabriela Marinache – Directorul Diviziei Resurse Umane, Ovidiu Văduva – Managerul Centrului de Contact. Aceştia i-au însoţit pe studenţi în turul Centrului de Contact şi le-au răspuns la întrebări privind posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în cadrul companiei KRUK International.
„Nu este dificil să lucrezi într-un Centru de Contact, doar că, asemenea oricărui tip de activitate, durează până te adaptezi și până îți găsești echilibrul în ceea ce faci. Odată ce ai ajuns la acel echilibru, tot ce se va întâmpla pe viitor va fi pe un trend ascendent în ceea ce privește cariera fiecăruia. Activitatea într-un Centru de Contact este una plină de energie, competitivă, datorită colectivului în majoritate tânăr care are ca prim obiectiv construirea unei cariere de succes, iar compania le oferă angajaților această posibilitate, indiferent de funcția pe care o ocupă“, a afirmat Gabriela Marinache, Director de Resurse Umane la KRUK International.
Centrul de Contact de la Târgovişte cuprinde, printre alte activităţi, un departament de împlicuire, unul de arhivare a dosarelor, dar şi Centrul de Contact, locul de unde consultanţii KRUK International iau legătura cu debitorii, pentru a le propune acestora soluții amiabile şi a încheia angajamente de plată în rate convenabile.
Zilnic, angajaţii care lucrează în departamentul de împlicuire trimit peste 30.000 de scrisori, iar cei din Centrul de Contact efectuează peste 18.500 de apeluri pentru a lua legătura cu debitorii. În arhivele KRUK International de la Târgovişte se află dosarele aferente celor peste 300.000 de cazuri, unele dintre ele finalizate prin semnarea unor angajamente de plată. Vârsta medie a angajaţilor din Centrul de Contact de la Târgovişte este de 24 de ani.
„Acum 4 ani am început activitatea în Târgovişte cu un grup relativ mic de angajați, în comparație cu cel actual, dar datorită experienței colegilor noștri din Polonia, unde își are sediul central Grupul KRUK, am reușit să corelăm numărul de agenți cu îmbunătățirea sistemelor IT. Fiecare angajat din Centrul de Contact are şanse bune de promovare în carieră, iar mediul de lucru este unul atractiv pentru tineri“, a afirmat şi Ovidiu Văduva, Managerul Centrului de Contact.