Rafael & Sons, pe podiumul de la Monaco, alături de Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne și Montblanc
Trofeul de aur a fost câștigat pentru campania de relații publice „The Chronicler”, înscrisă în categoria Jewellery & Watches, pe care agenția a realizat-o pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery, producător de bijuterii cu diamante.
“Ne bucură şi ne onorează faptul că juriile şi competiţiile internaţionale apreciază creativitatea şi dedicarea de care Saatchi & Saatchi PR a dat dovadă dintotdeauna. Aurul internaţional, primit într-o competiţie de o asemenea anvergură, ce reuneşte cele mai importante branduri de lux din lume, reprezintă o confirmare a dimensiunii pe care o au proiectele la care lucrăm. Ne bucurăm că putem duce competiţia din comunicare la un nivel internaţional”, a declarat Larisa Petrini, Managing Director, Saatchi & Saatchi PR.
„Deși cunoaștem atât de bine importanța strălucirii autentice, alături de Saatchi & Saatchi PR, diamantele Rafael & Sons au căpătat o nouă fațetă. Distincția primită la cea mai importantă competiție dedicată creativității în domeniul luxului reprezintă un moment pe cât de fericit, pe atât de natural, având în vedere modul în care agenția a răspuns întotdeauna nevoilor noastre de comunicare”, a declarat Noam Lenzini, Managing Director, Rafael & Sons Diamonds & Jewellery.
Campania “The Chronicler”, care o are în prim plan pe Monica Bîrlădeanu, ambasadorul mărcii de diamante, a urmărit îndepărtarea de stereotipul ad-urilor pentru bijuterii care aduc în prim plan o femeie superbă şi un decor exuberant, iar ideea care a stat la baza campaniei este aceea de a lăsa diamantele să vorbească.
Actriţa Monica Bîrlădeanu, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, a fost aleasă, odată cu această campanie, noua imagine Rafael & Sons.
World Luxury Award este cea mai înaltă distincţie ce recunoaşte excelenţa în creativitatea din comunicarea brandurilor de lux, din categorii precum Cars & Yachts, Fashion & Style, Parfum & Cosmetics, Beverages & Food, Bank, Insurance & Credit Card, Hotels & Holidays etc. Juriul, constituit din reprezentanți ai celor mai imprtante agenții de comunicare din lume, Publicis, Ogilvy, Young&Rubicam, Draftfcb și altele, a evaluat înscrierile din cele 15 categorii.
Pe lista câştigătorilor de anul acesta ai World Luxury Award se mai află branduri ca Armani, Audi, BMW, Diesel, Martini, Mercedes, Montblanc, Paco Rabanne, Porsche, Yves Saint-Laurent, Waldorf Astoria.