Zece bloggeri, mai multe soluţii
Prin cea de-a doua editie a proiectului, Siemens isi propune sa readuca in atentia publicului existenta solutiilor compatibile cu mediul inconjurator din marile orase din Romania, implicand cetatenii obisnuiti si autoritatile publice in procesul de constientizare a necesitatii adoptarii acestora din timp pentru un viitor sustenabil. Mixul unic de offline-online pe care campania il ofera va permite publicului sa experimenteze fiecare etapa a traseului alaturi de bloggerii aflati pe teren.
„Ca si anul trecut, Siemens Race 2012 se va realiza exclusiv prin instrumente ce tin de social media. Bloggerii vor putea parcurge traseul offline doar cu ajutorul fanilor din mediul online care vor oferi solutiile necesare rezolvarii probelor din cadrul intrecerii. Insa spre deosebire de prima editie, competitia devine acum mai acerba prin marirea numarului de bloggeri implicati, introducerea de noi probe si extinderea perioadei de timp alocata Race-ului”, a declarat Dan Santimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens Romania.
„De asemenea, anul acesta bloggerii vor experimenta offline un numar mai mare de tehnologii de dezvoltare sustenabila, traseul fiind complet diferit fata de cel din 2011”, a mai spus acesta.
Siemens Race 2012 va implica cinci echipe formate fiecare din cate doi bloggeri: Alex Mazilu & Razvan Baciu, Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Razvan Pascu. Fiecare echipa isi va realiza propria strategie de promovare si-si va rasplati la final cei mai activi fani de pe durata Race-ului.
„Datele de monitorizare oferite de Zelist au aratat ca anul trecut 400.000 de utilizatori online au urmarit competitia Siemens Race. Ne propunem ca in acest an sa depasim acest rezultat si sa atingem publicuri mult mai nisate intrucat avem mai multe echipe concurente”, a mai adaugat Dan Santimbreanu.
Traseul campaniei Siemens Race 2012 va fi realizat in perioada 10-16 mai si va cuprinde 13 orase din Romania. In cadrul fiecarui oras (check point), echipele vor trebuie sa descopere solutia Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar castigarii concursului.
Siemens Race este un proiect Siemens Romania, realizat in colaborare cu agentia de Relatii Publice Pi2 PR. Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria ‘Comunicarea Proiectelor de Mediu’ in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.