„Brand your Idea” – Brandingul tradus în sfaturi practice de business
Pe parcursul discuţiilor interactive din cadrul evenimentului „Brand Your Idea”, cei doi invitaţi, Costin Oane (Managing Partner Brohouse) şi Vlad Craioveanu (Co-Fondator The HUB Bucharest) au oferit informaţii interesante şi utile atât din experienţa personală ca antreprenori, cât şi din întâmplările celor cu care au colaborat. De aici s-a dedus că, atunci când ai luat decizia că vrei să lansezi propria afacere, trebuie să ştii de la început etapele pe care le vei parcurge pentru ca business-ul tău să devină ceea ce îţi doreşti.
După ce ţi-ai răspuns prin soluţii practice la întrebările iniţiale, este dezirabil să apelezi la specialişti în domeniu. Aceştia, pe baza detaliilor oferite de tine despre modul de funcţionare a business-ului, vor transforma ideile tale vis-a-vis de brand-ul pe care vrei să îl dezvolţi, în soluţii practice pentru compania ta. Un alt aspect important, de care trebuie să se ţină cont atunci când ne dorim să construim un brand de succes, este acela ca, în permanenţă, identitatea vizuală trebuie susţinută de un conţinut de calitate şi interesant pentru utilizatori şi de o comunicare eficientă.
Pauza de networking a oferit participanţilor o atmosferă plăcută, un mediu de business interactiv, în cadrul căruia, pe lângă faptul că au cunoscut persoane şi colaboratori noi, au aflat de la ceilalţi antreprenori informaţii importante din experienţa acumulată până în prezent, precum şi sugestii şi soluţii viabile din partea celor doi speakeri pentru diverse probleme care pot apărea atât la începutul, cât şi pe parcursul dezvoltării brand-ului companiei.