10 ani de Manpower în România
„În ultimii 10 ani am fost martorii unor schimbări majore în era Resurselor Umane. Capacitatea de a naviga prin schimbările continue și totodată înțelegerea impactului acestora, ne dau forța necesară pentru a fi un partener flexibil și de încredere pentru clienții și candidații noștri.” spune Valentin Petrof (foto), Country Manager ManpowerGroup România.
În ultimii 65 de ani pe plan internațional și din 2003 în România, ManpowerGroup a furnizat permanent un punct de vedere profesionist și obiectiv, anticipând evoluția și tendintele pietei muncii, lansând multiple analize de piață și poziționându-se ca un brand responsabil și implicat activ în dezvoltarea resurselor umane.
În martie 2008 a fost lansat și în România studiul cu privire la Perspectivele Angajării de Forță de Muncă. Acest indicator de previzionare la nivel global vine să ajute guvernele și angajatorii să se pregătească pentru ceea ce urmează în lumea muncii. În prezent, acest studiu este cel mai cuprinzător în domeniul resurselor umane din întreaga lume, desfășurându-se în 42 de țări și teritorii, cu peste 66.000 de angajatori participând la realizarea lui. De asemenea, în iunie 2011 a fost lansat studiul privind deficitul de talente și în România, o analiză globală prin care ManpowerGroup a anticipat prelungirea și acutizarea războiului pentru talente în lume, cu efecte vizibile și în țara noastră.