60 de studenti straini au vazut Romania dincolo de Dracula
Proiectul, finantat de Ministerul Tineretului si Sportului, si-a propus imbunatatirea imaginii Romaniei la nivel international si national, in randul populatiei tinere, prin promovarea culturii si patrimoniului din tara noastra, dar si prin incurajarea voluntariatului in randul tinerilor.Timp de 7 saptamani, 60 de tineri din 27 de tari au vizitat cele mai frumoase locuri din tara noastra, au facut cunostinta cu fascinanta cultura romaneasca si au strans prietenii puternice cu studentii romani, dar si cu oamenii obisnuiti.
Tinerii internationalii au realizat aproximativ 700 de articole de presa prin care detaliau cele vazute in Romania. 108 dintre acestea au fost postate deja pe blogul proiectului, fiind diseminate in retelele de socializare, urmand ca pe parcurs toate articolele sa fie facute publice. In acelasi timp, studentii straini si-au demonstrat si abilitatile de jurnalisti foto si au realizat peste 2000 de imagini cu locurile pe care acestia le-au vizitat.
„Proiectul s-a bucurat de un real succes, atat in tara, cat si in strainatate. Este important de stiut ca scopul principal al acestui proiect a fost promovarea minunatiilor pe care le avem in aceasta tara dar pe care nu am fost in stare sa le promovam asa cum trebuie si peste hotare. Una este sa-i prezinti unui strain Romania printr-un spot regizat la TV si alta este sa il inviti aici ca sa poata experimenta ceva ce niciun spot TV nu poate reda: bunatatea oamenilor, natura care iti taie respiratia, mancarurile noastre traditionale, aerul curat al muntilor Carpati si multe altele”, declara Izabela Catiru, Chief Marketing Officer AIESEC Romania.