ADC*RO prezintă competiţia Tânărul Creativ al Anului 2012
Tânărul Creativ al Anului va premia cea mai originală rezolvare a briefului de creaţie semnat de Pepsi. Acesta constă în realizarea unei campanii de activare a platformelor de social media Pepsi, prin care să crească interacţiunea dintre acestea. Jurizarea va fi făcută de către membrii ADC România, iar câştigătorul va fi anunţat în saptamana 3-6 decembrie 2012.
Rezolvarea briefului trebuie trimisă la adresa teodora.calin[at]institute.ro până la data de 29 noiembrie, completând formularul de înscriere disponibil pe websiteul oficial Art Directors Club of Romania, www.adcromania.ro. Aceasta trebuie să prezinte o direcţie de comunicare care integrează canalele de social media Pepsi şi să decline mesajele în 12 cover photo-uri pentru Facebook, o idee de album şi o imagine-copertă pentru platforma Pinterest şi imagini de background pentru YouTube şi Twitter. Şi multe idei originale. Regulamentul de concurs, formularul de înscriere şi brieful de creaţie se găsesc pe Art Directors Club of Romania.
Premiul competiţiei va fi oferit de Pepsi şi constă într-un abonament pe un an la revista Lürzer’s Archive si 500 €. Câştigarea competiţiei locale înseamnă şi înscrierea automată în competiţia ADC Europe, alături de celelalte lucrări câştigătoare, alese de cluburile europene.