Arhitectura informației, redesenată inteligent
Aplicația a fost regândită pentru a ușura modul de interacțiune ale persoanelor care utilizează această aplicație: specialiști de HR, manageri de departamente și angajați.
Pentru specialistul de HR, a fost gândită o nouă facilitate de gestiune a rolurilor în organizație în cadrul librăriei dedicate. Utilitatea ei se simte atât în procesul de recrutare, cât și în procesul de performance management în sensul validării competențelor specifice.
Noul modul de Sourcing, conectat la toate sursele de recrutare online disponibile, le permite specialiștilor de HR monitorizarea indicatorilor specifici pe fiecare proces în parte (dashboard de proces), care oferă informații în timp real despre toți KPIs urmăriți și recomandați de buna practică.
Relația dintre specialiștii de HR și managerii de departamente este facilitată de o altă noutate a acestei versiuni, și anume raportul de candidat care sintetizează toate eforturile de recrutare într-o concluzie scurtă și la obiect. De asemenea, aplicația asigură dialogul și la nivelul evaluării performanței: specialistul de resurse umane la managerul de departament; managerul la angajat și înapoi, iar la final managerul de departament la specialistul de HR.
Pentru managerii de departament, Sincron 2.2 aduce transparență în ceea ce privește rolurile, transparența în procesul de recrutare în care sunt beneficiary, precum și posibilitatea de accesare a informațiilor despre subordonați precum: planul de obiective, calendarul de evaluare setat la nivel de organizație, acces la evaluările curente, precum și cele din istoric, planul de dezvoltare și de training.
Din perspectiva angajatului, acesta poate să acceseze planul de obiective setat împreună cu managerul direct și poate să puncteze observațiile lui în timpul procesului de evaluare. De asemenea, interacțiunea cu departamentul de HR pe fluxuri de documente (ex: cerere de concediu, ordine de deplasare, etc.) este facilitată de modului de Employee Portal.