Ateliere de comunicare pentru studenți și masteranzi
Tinerii interesați să urmeze o carieră în comunicare și relații publice vor avea ocazia să ia parte la ateliere practice în cadrul cărora specialiștii în comunicare le vor împărtăși din cunoștințele lor și îi vor ajuta să aplice practic cunoștințele teoretice acumulate.
Printre lectorii care vor susține atelierele sunt directori de comunicare din companii multinaționale și specialiști din agenție: Dana Dobrescu (Communication Manager Unilever South Central Europe), Laura Sgârcitu (Communication Manager Provident Financial Romania), Radu Acsinia (Social Media Specialist Samsung Electronics România) și Mirela Meiță (General Manager Chelgate).
Pentru înscriere, cei interesați trebuie să urmeze doi pași: în primul rând, postează pe wall-ul lor de Facebook răspunsul la întrebarea „Cum i-ai explica bunicii tale ce înseamnă PR-ul?” în maximum 600 de caractere, folosind la final hastag-ul #scoaladepr și tăguind pagina de Facebook sau website-ul Chelgate. În al doilea rând, trimit o descriere a lor de maximum 2.000 de caractere cu spații (aproximativ ½ pag A4) în care spun organizatorilor de ce ar trebui să-i aleagă să ia parte la școală. Descrierile vor fi trimise Claudiei Oprescu la adresa [email protected] până la data de 14 noiembrie 2013. Vor fi selectate cele mai originale 23 de aplicații (text Facebook și descriere), iar participanții vor fi contactați telefonic și pe email în data de 15 noiembrie. Studenții și masteranzii care iau parte la toate cele 5 ateliere primesc diplome de participare, iar cei mai activi dintre ei vor avea ocazia să urmeze programe de internship.