Bilanţ Ascendis: trainingul pentru echipele de vânzări, cel mai cerut produs
„Trainingurile destinate echipelor de vânzări, consultanţa în managementul proceselor şi cursurile deschise în ţară au fost cele mai dinamice zone de activitate în 2011. Cererea a venit mai ales din partea sectoarelor financiar-bancar, telecom, energie şi industrie”, a declarat Andrei Goşu (foto), directorul general Ascendis.
Trainingul, linia centrală de business a Ascendis, a contribuit anul trecut cu aproximativ trei sferturi la cifra de afaceri, restul fiind venituri realizate din consultanţă. Activitatea celor 40 de consultanţi Ascendis a însumat anul trecut 2.350 zile de training şi consultanţă pentru peste 100 de clienţi. Unul dintre subiectele solicitate mai mult decât în alţi ani a fost trainingul pentru echipele de vânzări.
Activitatea regională a fost un alt segment care a ieşit în evidenţă în 2011 între direcţiile de business Ascendis. Astfel, anul trecut, 20% din cifra de afaceri a fost rezultatul programelor derulate în Cluj şi Timişoara. „Urmează dezvoltarea unor noi centre de interes, Craiova şi Iaşi, unde avem deja reprezentare locală”, a precizat Andrei Goşu.
Ascendis ţinteşte în acest an o creştere cu aproximativ 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul 2011, pe fondul diversificării portofoliului de produse şi al intensificării cererii pentru trainingurile de vânzări. Compania îşi urmează strategia de dezvoltare organică, atât prin susţinerea celor mai dinamice linii de business, cât şi prin lansarea de produse dedicate anumitor categorii profesionale, cum ar fi cursurile de formare a specialiştilor în resurse umane.