Business Days ajunge la Timișoara
Printre speakerii invitați ai acestei ediții se numără personalități din lumea afacerilor precum Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Mru Patel, Dragoș Anastasiu, Felix Pătrășcanu, Marius Ghenea, Sergiu Neguț, Adrian Cioroianu, Christian von Albrichsfeld, Felix Daniliuc, Voicu Oprean, Mihai Stănescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Roșca, Răzvan Ogarcin, Adrian Bădescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinaș, Adrian Florea, Carmen Rusmir, Nelu Popa și mulți alții.
Cei care vor achiziționa bilete de tip PREMIUM vor avea acces exclusiv la 5 tipuri de servicii:
1. Participarea la workshopul „O nouă inteligență pentru un leadership inovativ”, susținut de renumitul dirijor și specialist în leadership Giorgio Fabbri.
2. O oră de coaching cu un coach profesionist din rețeaua de coaching Hart (număr de locuri limitat, care se ocupă pe bază de programare, în limita timpului disponibil al celor 4 coachi profesioniști).
3. O testare online a personalității după metodologia Thomas sau Persolog. Persoanele care apelează la această facilitate vor primi un raport de evaluare în format electronic și pot la locul evenimentului să discute cu câte un specialist acreditat din partea ambelor sisteme de evaluare care îi va ajuta cu interpretarea raportului de evaluare.
4. Abonament gratuit timp de 1 lună la conținutul PREMIUM de pe portalul educațional video Business Days TV.
5. Abonament pe timp de 6 luni la revista Forbes.
O altă noutate adusă de Timișoara Business Days o reprezintă organizarea pentru prima data în cadrul unei ediții Business Days a unui workshop susținut de o personalitate internațională. Maestrul Giorgio Fabbri, muzician (dirijor de orchestră, interpret și compozitor) și trainer în leadership, va preda, în cadrul workshop-ului „O nouă inteligență pentru un leadership inovator”, o serie de strategii și tehnici ce provin din studiul și analiza minților unor mari genii din lumea muzicală și a artei, în scopul de a „fotografia” și a „cristaliza” performanțele lor specifice.
Unul dintre cele mai puternice instrumente de generare de oportunități de afaceri oferite de evenimentele Business Days este aplicația de match-making denumită generic „meet-me”, care oferă următoarele beneficii:
- acces la baza de date cu ceilalți participanți;
- posibilitatea de căutare, filtrare, sortare a bazei de date după 4 criterii: domeniu de activitate, companie, nume, funcția în companie;
- posibilitatea de a solicita schimb de date de contact cu orice participant, partener sau speaker;
- posibilitatea de a genera o listă de oportunități pe baza unor criterii de matchmaking ce pot fi introduse în timpul procesului de înscriere sau ulterior direct în aplicație;
- posibilitatea de a seta întâlniri în zona specială de business networking.
Marele avantaj al aplicației este că poate fi folosită începând cu 3-4 zile înainte de eveniment și încă un an post eveniment. Utilizatorii au astfel șansa să-și desfășoare o strategie de a contacta cât mai mulți dintre cei pe care îi consideri potențiali parteneri, colaboratori, salariați sau clienți.
Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată. Tipurile de acces de tipul BASIC și PREMIUM sunt MULTIPASS și permit accesul la eveniment cu același badge pentru mai multe persoane, nu în același timp. Studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student. Înscrierile se mai pot face până pe 1 aprilie, ora 16.00.