CAMPANIE: “Cel mai bun medicament este prevenţia”
Farmaciile Centrofarm încurajează controlul medical periodic prin efectuarea de analize şi investigaţii medicale de rutină. Prin prevenţie se depistează factorii de risc responsabili de instalarea unei game largi de boli cronice, respiratorii, cardiovasculare, metabolice sau profesionale.
Aproape orice afecţiune poate fi tratată dacă este depistată la timp, iar eforturile sunt mai puţin costisitoare decât ulterior instalării stării de boală. Multe dintre problemele de sănătate ale românilor sunt provocate de obiceiuri nesănătoase precum fumatul, consumul de alcool, alimentaţia nesănătoasă, lipsa exerciţiilor fizice, expunerea necorespunzătoare la soare. Alături de acestea, ignorarea frecventă a simptomelor şi neglijarea analizelor anuale pot determina boli grave.
„Obiectivul nostru este să determinăm oamenii să înţeleagă importanţa prevenţiei. Centrofarm a creat o tradiţie din organizarea de campanii medicale, educare şi prevenire a unor afecţiuni cu incidenţă ridicată în România. Anul acesta este o prioritate pentru noi continuarea şi dezvoltarea acestui tip de programe”, a declarat Dorin Catană, director general al Centrofarm.
„Noua campanie Centrofarm nu este doar o simplă campanie de imagine ci un act strategic extrem de important care se va regăsi în toate faţetele mixului de marketing. Astfel, Centrofarm plasează în centru filozofiei companiei o misiune socială, aceea de a-i ajuta pe români să rămână sănătoşi. Centrofarm
îşi asumă cu mult curaj leadershipul în categorie şi schimbă regulile jocului. Într-o categorie asociată cu „durere” şi „boală”, marca Centrofarm va vorbi despre cum să previi ca să rămâi sănătos”, declară Răzvan Mătăşel, director de strategie şi partener la Agenţia de strategie şi creaţie Arsenoaiei şi Mătăşel.