Ce mai are România de oferit investitorilor străini
Indiferent de câte crize economice vor apărea, România îşi va păstra întotdeauna avantajul poziţionării strategice. Pe acest lucru au mizat şi grecii de la Olympus, care au inaugurat în 2011 primul lor proiect greenfield de anvergură din România, o fabrică de lactate în judeţul Braşov, cu o investiţie de 55 de milioane de euro. „În momentul în care am luat decizia de a extinde grupul Olympus în afara ţării-mamă, Grecia, am luat în calcul mai multe opţiuni, pe care le-am analizat cu mare atenţie. În primul rând, piaţa pe care doream să ne dezvoltăm trebuia să răspundă obiectivului nostru clar: să ne dea posibilitatea de a transforma fabrica noastră într-un hub regional, care să deservească mai multe pieţe cu uşurinţă. România a venit, aşadar, firesc”, povesteşte Ilias Pliatsikas, directorul general al subsidiarei locale.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro