Cea mai premiată agenţie la Romanian PR Award
MSLGROUP The Practice a intrat în finala Romanian PR Award 2015 cu 15 campanii, totalizând 27 nominalizări și a încheiat competiția cu 11 campanii, pentru care a obținut 17 premii: 3 Aur, 11 Argint şi 3 Diplome de Excelenţă, precum şi marele premiu, titlul de AGENŢIA DE PR A ANULUI 2015.
„Suntem onorați să primim titlul de Agenția de PR Anului 2015, după trofeele obținute în 2009 și 2012. Ne încearcă emoții imense, dar și o mare satisfacție, pentru că nu e niciodată ușor să repeți o performanță. Fiecare premiu reprezintă dovada unui cuplu perfect client-agenție, așa că toate felicitările și tot respectul merg către echipa noastre minunată, care pune pasiune multă în fiecare proiect, pentru fiecare client, în fiecare zi, și către toți clienții noștri, care au ales să ne fie alături și să aibă încredere în noi”, a declarata Oana Bulexa, Managing Director – MSLGROUP ThePractice.
“Pe lângă onoarea de a primi 17 premii în cadrul competiției, este la fel de important pentru noi faptul ca unele dintre aceste premii au fost câștigateîn cele mai importante zone ale relațiilor publice:«Comunicare Corporatistă» sau «PR pentru Marketing (Produse și servicii noi)», unde am luat atât Aur, cât și Argint, dar și«Responsabilitate socialăşi dialog cu grupurile co-interesate», «Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă» sau «Buget-/Creativitate+». În plus, premiul «Best Use of Measurement & Evaluation» ne onorează în mod special, pentru că ne preocupă dintotdeauna măsurarea muncii noastre și dovedirea valorii PR-ului prin astfel de best practice” a spus şi Monica Jitariuc, Managing Director – MSLGROUP The Practice.
Printe cele mai importante proiecte pentru care agenţia a fost recompensată se numără, la categoria
comunicare corporatistă – McDonald's Romania & MSLGROUP The Practice: 20 de ani de #zambetdupazambet, pentru care a primit Golden Award for Excellence, la categoria PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi – Samsung Electronics România & MSLGROUP The Practice: SUHD și prima galerie de artă digitală din România, pentru care a primit Golden Award for Excellence, sau, la categoria Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă – Fundația Renașterea pentru Sănătate, Educație și Cultură & MSLGROUP The Practice: STOP HEPATITA – Lupta pentru viață, pentru care a primit Silver Award for Excellence.
MSLGROUP The Practice a urcat pentru prima dată pescena PR Award în 2007, iar de atunci a câștigat un număr de circa 60 de premii și titlul “Agenția de PR a anului” în 2009, 2012, 2015.
Din septembrie 2014, agenția a devenit membru al MSLGROUP, reţeaua de PR şi comunicare a Publicis Groupe, cotată în prezentîn top 3 celemai creative agenții și rețelede PR din lume.
Câtevadintreperformanțele sale notabile sunt:
prima agenție de PR românească premiată cu Grand Prix la cea mai importantă competiție europeană, EMEA SABRE Awards;
prima agenție de PR românească premiată la Cannes Lions;
singura agenție românească ale cărei campanii de PR au fost incluse printre cele mai bune 50 de campanii de PR din lume, doi ani consecutiv;
în 2012 s-a clasat pelocul 13 în lume în topul celor mai creative agenții la nivel global, realizat de Holmes Report.