Cele mai bune metode de utilizare a mediului online în comunicarea cu clienții, dezvăluite la IAB Forum
Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet în general, dar și pe anumite site-uri în particular, și, nu în ultimul rând, realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.
Studiul gemiusAudience oferă informații unice referitoare la utilizatorii români de internet și pune la dispoziție rezultate utile pentru întreaga industrie locală. Publisherii pot adapta conținutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalități de promovare a site-ului și pot oferi o imagine completă a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor. Agențiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul țintă al campaniilor publicitare online, astfel încât să maximizeze audiența atinsă și să comunice cu utilizatorii acolo unde aceștia își petrec cel mai mult timp. Folosind studiul gemiusAudience, advertiserii pot înțelege mai bine utilizatorii de internet și pot indentifica cele mai bune metode de utilizare a mediului online în comunicarea cu clienții lor.