Centrul Vechi – podium-ul colecţiei de vară a Crinei Ciobanu
Crina Ciobanu a conceput patru linii de colecţie gàta dé purtàt, patru genuri diferite de rochii, care se pretează oricărei siluete, – create din convingerea că toate femeile sunt frumoase sau că orice femeie are ceva frumos, care poate fi pus în valoare prin ţinută. Curajoasă, Crina a renunţat la catwalk pentru a prezenta Women`s Sin, cea mai recentă colecţie a sa, direct pe caldarâm. Ea vrea să aducă moda mai aproape de beneficiarele ei şi susţine că este pentru prima oară în România când trecătorii au putut să admire îndeaproape ţinutele unei colecţii, cum doar la Chicago sau New York ţi se poate întâmpla.
Colecţia de vară Women`s Sin, lansată direct în stradă, a fost alcătuită din 40 de piese-unicat. Străzile cu aer desuet al Centrului Vechi au oferit decorul desprins parcă din subpaginile mult căutate ale site-urilor de fashion – mai precis, „Street Chic” sau „New Look”. O defilare-manifest a feminităţii în mijloc de iulie, la care reacţia publicului a fost una pe măsură: cele treizeci de modele, printre care DJ Harra, Desiree Malonga, Nicoleta şi Iuliana Luciu au întors literalmente capetele bărbaţilor după ele.
Rochiile pot fi purtate şi în timpul zilei şi seara, şi la birou şi cu pantofi cu toc, dar merg la fel de bine şi cu tenişi sau bocanci. Dar asul din mâneca acestei colecţii este reprezentat de culorile şi combinaţiile de culori şi materiale, foarte îndrăzneţe, care te poartă cu gândul la spaţiul Americii Latine. Crina a analizat tendinţele, le-a sortat şi, în final, a sintetizat, spune ea, „tot ce ne trebuie ca să ne simţim frumoase şi îndrăzneţe.”
„Am vrut să scap de monotonie, de hainele negre, de blugi şi de Tshirt. Păcatul nostru e că ne plac hainele şi shoppingul, şi de aici numele brandului Women`s Sin.” Chiar dacă piaţa românească e săracă în oferta de materiale textile şi Crinei îi este foarte greu să găsească exact ce îşi doreşte, nu descurajează.
Gorjeanca se trage din neamul lui Brâncuşi şi crede că pasiunea ei pentru frumos ar putea avea o explicaţie în asta: „Bunuţul s-a jucat cu piatra, eu mă uit la materiale. Fiecare material e făcut pentru o piesă anume.”
Deşi spaţiul său obişnuit de expunere se rezumă la pagina de Facebook, Crina primeşte comenzi şi le poate onora oriunde în ţară: la Târgu-Mureş, Braşov, Târgovişte, Constanţa etc. O piesă simplă, cum ar fi o vestă, ar putea costa 400 de RON, o rochie simplă ar putea fi 850 de RON.
„Păcătuim”, crede Crina despre femei. „Nu există femeie căreia să nu-i placă shoppingul sau hainele. Sau care să nu vrea să fie îndrăzneaţă şi seducătoare.” Ţinutele Crinei se adresează tuturor doamnelor şi domnişoarelor, indiferent de vârstă şi statut. „Femei cu familie şi copii, femei cu business sau carieră – nu şi-au pus problema vârstei şi nu s-au sfiit în a îmbrăca ceva de la mine. De aceea am făcut aceste linii de creaţie: rochii lungi, scurte, sexy – fiecare linie are ceva feminin, ceva care să «explodeze».”
Poate că ar fi interesant să aflaţi că autoarea acestui eveniment, Crina Ciobanu, are un job full time de consilier juridic şi nu are pretenţia să fie numită creator sau designer. Simplul fapt că hainele sale ajung să fie purtate o face fericită. „Fiţi libere, îndrăzniţi şi purtaţi ce vă doriţi!” este îndemnul creatoarei pentru românce. În plus: „Frumuseţea vine din interior, dar…trebuie să o ajustăm puţin şi din exterior” – completează Crina.