Comportamentul utilizatorului român de Internet și impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand
Pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucureşti, va avea loc evenimentul de referinţă al industriei locale de publicitate care va pune accent pe know-how-ul oferit de speakeri locali şi pe prezentarea unor studii de impact pentru industria de comunicare digitală din ţară.
Unele dintre cele mai interesante și de actualitate studii prezentate la cea de-a treia ediție a IAB Forum sunt:
- „Life on Digital Planet Brand”, studiu prezentat de GfK – proiectul demonstrează impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand și analizează modul în care marketerii se pot folosi de online pentru a crește awareness-ul anumitor branduri sau pentru a schimba percepții în legătură cu altele; prin compararea a trei campanii diferite, studiul GfK evaluează contribuția mediului online într-un mix de comunicare;
- Informații despre comportamentul utilizatorului român de Internet, studiu realizat în premieră la noi de către Gemius; studiul prezintă date despre: comunitatea de utilizatori de Internet din România, profilul utilizatorului român care navighează online, frecvența de folosire a Internetului, un top al celor mai populare site-uri ș.a.;
- Utilizarea Paid, Owned & Earned Media în procesul de branding, studiu prezentat de MediaDirection; studiul face o analiză a noului ecosistem comunicațional și evidențiază modalitățile în care marketerii se pot folosi de media pentru a ajunge la consumatori.
IAB Forum România va avea trei secțiuni principale de discuții și prezentări, pentru a oferi o perspectivă de 360 de grade asupra industriei digitale locale: content, context și tehnologie în mediul online.
Înscrierile la eveniment în regim early-bird sunt disponibile până la data de 20 septembrie – taxa de participare este de 40 de euro pentru non-membri și 30 de euro pentru membrii IAB România.