Croitorul de vacanţe
Sorin Stoica este un om de afaceri vizionar şi, înainte de declanşarea crizei, în 2007, a pus bazele unei agenţii „născută din pasiunea pentru călătorii” - Eturia – care oferă servicii personalizate de turism, un concept care pe pieţele occidentale este deja implmentat de foarte mult timp. Nu este la primul start-up şi poate, de aceea, experienţa şi-a pus amprenta şi pe strategia de business.
În 2006, a vândut afacerea de retail de telefoane mobile Dasimpex într-o tranzacţie estimată la 4,5 milioane de euro, iar banii i-a reinvestit în start-upuri şi în imobiliare. Fascinat de ţări îndepărtate de bătrânul continent, spune că, pentru a avea cele mai bune servicii, verifică destinaţiile şi că a investit, numai în primii ani, în jur de 300.000 de euro doar pe călătorii. Speră ca tot mai mulţi români să îşi permită să călătorească şi în destinaţii mai „exotice”. Îi place America Latină, dar şi-ar dori în acest an să ajungă în Laos şi Cambodgia.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro