Cum să aduci PLUS valoare în customer service
Departamentul de Customer service era deseori tratat ca ultimul vagon al unui tren. Rândul său era dupa marketing, vanzari, operatiuni, logistica si asa mai departe, fiind doar ceva la care trebuia sa recurgi daca altceva dadea gres. In aceste cazuri, clientii nemultumiti erau indrumati catre “departamentul de customer service”, unde cei din prima linie incercau sa solutioneze situatia cu minimum de efort si de costuri. Dar aceasta viziune asupra seviciilor este complet depasita acum.
Astazi, sa excelezi in servicii reprezinta un mod de diferentiere, o modalitate de a castiga pe piata, de a atrage marje mai mari, de a securiza si mai mult clientii, in conditiile unor incasari si a unei cote de piata mai mari. Companiile iau in serios azi constructia unei culturi solide a serviciilor ca avantaj competitiv sustenabil. Acestea folosesc serviciile pentru a se diferentia de concurenta, pentru a iesi in evidenta printr-o cultura de companie si o reputatie comerciala a serviciilor superioare.
Citește mai multe pe RevistaBiz.ro