Cum să comunici mai eficient cu publicul ţintă
Romanian Business Leaders a organizat sâmbătă, 16 noiembrie, cel de-al patrulea Atelier de Antreprenoriat cu tema Marketing şi Poziţionare. Găsim astfel de cuviinţă să vă împărtăşim câteva sfaturi despre importanţa segmentării în marketing şi cum poţi să comunici mai eficient cu publicurile tale ţintă.
„Păstrează promisiunea făcută consumatorului, mereu şi consecvent, aceeaşi promisiune, mereu şi oriunde(…) Fă greşeli: nu porni cu prejudecăţi. Rămâi proaspat: învaţă trei lucruri noi în fiecare zi şi joacă-te: fi mereu mulţumit de alegerile tale”, afirmă Sorin Psatta, integrated communication director la Grafitti BBDO.
„Într-o companie de succes, oricine este în departamentul de marketing! «A strong brand execution» este cheia succesului, în special acolo unde valorile cheie ale produsului/serviciului nu se pot diferenţia cu uşurinţă. Construirea unor mărci de succes începe cu strategiile de segmentare şi poziţionare”, le-a spus participanților Iulian Chihaia, Focus Plus.
„Fiţi atenţi la indicatorul Return on Time (ROT). La bani mai puteţi avea acces însă la timp nu. Încercaţi să fiţi pregătiţi să greşiţi. Aplicaţi principiul «fail fast». Cu cât recunoaşteţi mai repede că sunt şanse mici de a reuşi într-o zonă de business, şi vă retrageţi rapid, cu atât vă creşteţi şansele de a fi mai eficienţi”, i-a sfătuit Cosmin Alexandru, Wanted Transformation Consultancy, pe antreprenori.
Programul continuă sâmbătă, 30 noiembrie, cu al cincilea atelier (din 7), cu tema: Planul de Afaceri cu invitaţii: Dragoş Anastasiu, Eurolines, Codruţ Nicolau, Unicredit, şi Bogdan Tudor, Class IT.
Costul de participare la atelier este de 220 de lei. Termenul pentru înscrieri la workshop-ul „Planul de Afaceri” este 28 noiembrie 2013.
Mai multe detalii aici.