Cum să îți crești audiența brandului prin intermediul comunităţilor
Cea de-a doua ediţie a Brands & Communities reuneşte 26 de profesionişti din domenii relevante de expertiză, printre care sociologi şi specialişti în strategie de marketing şi comunicare, creaţie, digital şi social media, entertainment, evenimentul fiind dedicat profesioniştilor din industria de marketing şi comunicare.
Tema conferinţei, “Creşterea calităţii audienţei brandurilor prin intermediul comunităţilor”, este susţinută de subiecte precum rolurile comunităţilor şi impotanţa lor pentru brand-uri: informare, reputaţie, research, comunităţile – de la experimente sociale la strategii coerente, Construirea unei comunități sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existentă, Comunitățile digitale: roluri din interiorul lor și canale de comunicare, Construcția unei comunități online în jurul unor interese populare, Crearea de conținut relevant pentru comunități, Modalități de monetizare a unei comunități şi o sesiune de inspirație : exemple de influențatori pentru branduri.
Conferința vine în sprijinul marketerilor care își doresc să înțeleagă cum anume trebuie să abordeze corect subiectul dezvoltării comunităților de brand și este structurată în două zile, 24 şi 25 aprilie.