Cursuri de strategie digitală pentru marketeri
Din ianuarie 2016, Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing lansează noi traininguri și programe de certificare internațională pentru creşterea profitabilităţii companiilor din România. Cursurile se referă la strategie digitală, managementul experienței oferite clienților și evaluarea și monitorizarea performanței.
„Companiile care au o prezență online au și obiective clare astfel că își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Fără o strategie corect construită și adaptată particularitătților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite”, spune Sarbrina Mitu, Marketing Expert SAP România, cursantă a Institutului de Marketing pentru programul de certificare profesională al Chartered Institute of Marketing.
Cursanții sunt în general practieni cu experiență în marketing sau domenii conexe, care doresc să se perfecționeze și să se dezvolte ca profesioniști. Un program de training și certificare durează, în medie, între șase luni și un an pentru un program de certificare scurt și se poate extinde până la doi ani pentru programele avansate.
Între profesioniștii certificați internațional în România de către Chartered Institute of Marketing (CIM) se află nume cunoscute în domeniu precum Aneta Bogdan (Brandient) sau Oltea Belciuganu (CEC).