Descoperă care sunt cele mai valoroase branduri din lume
Top zece începe cu Apple, Coca-Cola (59,97 miliarde dolari) şi Microsoft (53,97 miliarde dolari), urmate de IBM (52,63 miliarde dolari), care a făcut schimb de locuri cu Google (50,6 miliarde dolari).
Pe locul al şaselea se regăseşte producătorul de ţigarete Philip Morris (48,3 miliarde dolari), care a urcat de pe locul 10, urmat de P&G(47,14 miliarde dolari) şi McDonalds (45,84 miliarde dolari), în coborâre de pe şase.
Topul primelor 10 branduri globale este încheiat de Johnson & Johnson (44,66 miliarde dolari), care a avansat de pe poziţia a 11-a, şi operatorul american de telecomunicaţii AT&T (44,94 miliarde dolari).
Pepsi a ieşit din top 10, ocupând locul 12, cu o valoare a brandului estimată la 41,56 miliarde dolari.
Apple a înregistrat cea mai abruptă creştere a valorii estimative a brandului, de 43,9%, în timp ce media top 100 indică un avans de 5%. Cea mai abruptă depreciere a valorii brandului a fost înregistrată de HP, minus 28,3%. Samsung, principalul rival al Apple, a înregistrat o creştere de 39,7%, la 23 miliarde dolari, urcând de pe locul 44 pe pozţia a 24-a în top.