Desenatorul de magazine
V-aţi întrebat vreodată de ce cabinele de probă pentru femei sunt mai spaţioase decât cele pentru bărbaţi? Sau de ce în magazinele pentru domni există imagini masculine ale omului de afaceri, sportivului ori actorului, în timp ce spaţiile destinate articolelor pentru femei sunt decorate în mai multe culori, cu imagini ce înfăţişează copii , dulciuri sau plante?
Toate acestea au rolul de a spune o poveste, de a-l influenţa pe cel care trece pragul magazinului şi de a-l face să cumpere. Responsabil cu sensibilizarea cumpărătorului este desenatorul de magazine
Ca să vândă, magazinele de mall trebuie să se diferenţieze cât mai mult, chiar şi atunci când brandul este unul cunoscut. Asta face ca în spatele deschiderii unui magazin să stea săptămâni întregi de muncă şi costuri ce pot depăşi 170.000 de euro. Dincolo de bani şi timp, amenajarea nu ar fi posibilă în lipsa unui arhitect de retail, profesie care îmbină designul cu arhitectura şi care în România este chiar mai nouă decât obiceiul românilor de a merge la mall.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro