Despre tineri, aşa cum sunt ei
Generaţia Y e încă un mister la nivel global pentru mulţi marketeri şi advertiseri, iar piaţa locală nu face excepţie. Relaţia tinerilor cu brand-urile este diferită de cea pe care o aveau părinţii sau bunicii lor. De cele mai multe ori etichetaţi ca fiind „hipsteri”, „iresponsabili” sau „inculţi”, tinerii români din generaţia Y resimt mult mai mult ruptura dintre generaţii datorită saltului tehnologic adus de apariţia internetului. Romanian Youth Focus ne propune să lăsăm deoparte etichetele discriminatori şi să înţelegem în profunzime cum sunt tinerii români de azi.
Tânărul român va fi subiectul central al dezbaterilor, analizându-l atât din punct de vedere psiho-sociologic, cât şi din cel al shopper-ului sau al unui puternic influenţator în cadrul deciziei de cumpărare. Sociologul Mircea Kivu va face un profil al tinerilor din Piaţa Universităţii şi va da un răspuns la întrebarea „Este această generaţie una a protestului?”. Conf. Univ. Dr. Gabriel Jderu va prezenta rezultatele studiului „Corp, self şi action sports”, ce prezintă motivaţiile tinerilor din generaţia Y de a practica un sport cu grad înalt de risc.
Zona de conţinut dedicat tinerilor va fi dezbătută de către Ioana Moldoveanu (Redactor Sef, VICE România), Costin Şerban (Fondator şi Redactor Şef, gen90), Monica Vrabie şi Camelia Sas (MediaPro).
Matei Psatta (Social Media Manager, GMP PR) pregăteşte un „dicţionar” al felului în care tinerii vorbesc şi se exprimă online, Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design) prezintă cele mai recente trend-uri în materie de branding adresat tinerilor, Mickey Hash, fondatorul celui mai popular vlog din România adresat adolescenţilor, ne spune cum a strâns comunitatea, iar Mihaela Feodorof (Managing Partner, Yourway)explică schimbările prin care trece un tânăr odată ce devine angajat.
Conferinţa va prezenta şi studii de caz ale unor campanii locale ce au targetat cu succes tinerii, cu rezultate foarte bune.
Informaţii complete despre program şi despre participarea la conferinţă sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 11 octombrie inclusiv este disponibil un preţ de tip early bird, cu 15% reducere.