Digitalizarea, motorul schimbării și existenței companiilor
Digitalizarea societăţii va atrage după sine digitalizarea muncii, în contextul unui comportament de consum diferit, iar în următorii cinci ani schimbările vor fi semnificative în condiţiile în care, potrivit experţilor Microsoft, până la finalul anului 2020, întreaga Generaţie C ( “conectată”) va trăi într-o lume preponderent digitală – computer şi dispozitive mobile, cloud, internet of things, comunicarea prin internet şi reţele sociale, iar toate elementele menţionate vor fi o a doua natură a persoanelor “conectate”.
"Fiecare business are nevoie să se transforme, periodic sau chiar continuu, pentru a rămâne competitiv şi relevant într-un mediu dinamic de piaţă. Transformarea digitală face parte dintre acele decizii de business care reflectă nu numai nevoia curentă de adaptare, dar şi viziunea unei organizaţii, modul în care se raportează la viitorul sau mediu. Parafrazându-l pe P. Drucker, pot spune că în 5 ani vor exista 2 categorii de manageri: cei care înţeleg şi aplică principiile economiei digitale şi cei fără ocupaţie", afirmă Violeta Luca, reprezentant Microsoft.