Domenii şi tendinţe vedetă la Iaşi Business Days
Cea de-a XVI -a ediție Business Days Iași s-a desfășurat în perioada 1-2 octombrie. Statiscitile centralizate în urma chestionarelor de feed-back completate de cei aproape 1.000 de participanţi arată că IT&C a fost domeniul „vedetă” la Iaşi Business Days. Aceasta reprezintă o industrie cu o evoluţie semnificativă şi un potenţial important de dezvoltare în zona de nord-est a ţării.
"Iaşi Business Days le-a oferit participanţilor expunerea completă pentru succes pe termen lung în afaceri: informaţii de ultimă oră, inspiraţie generată de speakeri de renume, networking şi suport pentru încheierea de parteneriate valoroase. Dacă ar trebui să dau o definiție, aș spune că Business Days este rețeaua în care se face un schimb de energie, cunoştinţe între speakeri care au ceva de spus şi o audienţă care îşi propune să treacă la nivelul următor în ceea ce priveşte performanţele profesionale", arată Laszlo Pacso, Manager de proiect şi Preşedintele Business Days.
Performanţele Iaşi Business Days, în cifre
- 984 de participanţi dintre care 113 speakeri şi 36 de persoane acreditate din partea presei
- 44% dintre participanţi sunt manageri, 26% antreprenori, 27% profesionişti şi 3% studenţi şi elevi
- 235 de participanţi s-au înscris în prima zi la sesiunile de business networking, iar 226 în cea de-a doua zi
- 6.753 de tranzacţii au fost realizate prin platforma online meet-me, dintre acestea 97% au fost pentru schimburi de date de contact
- Conferinţele şi mesele rotunde au avut peste 24.000 de vizualizări online pe durata celor două zile cu o concentrare mai mare în prima zi (aproximativ 65%)
- Evenimentul a fost transmis live atât pe platforma Business Days, cât şi pe platforma IBS TV.
TOP domenii prezente la Business Days Iaşi
Îndustria de IT se află într-o continuă dezvoltare în regiune, tendinţă reliefată şi de numărul important de participanţi provenind din această arie de activitate. Aceasta a ocupat locul întâi în topul celor mai prezente domenii la Iaşi Business Days, cu un procent de 10,92%. Comerţul a fost şi el bine reprezentat, tocmai de aceea este ocupantul locului doi, cu 6,02%. Topul este urmat de training, coaching, consultanţă şi audit cu un procent de 5,9%; publicitate cu 5,52%; bănci şi instituţii financiare non-bancare cu 5,14%; auto cu 4,89%; turism cu 3,01%; relaţii publice cu 2,63%; medicina cu 2,51%; producţie produse alimentare cu 2,13%.